Az igényes, magas minőségű fejvédőket kereső túrázóknak szánja a Nolan új, N40-es termékcsaládját. A kollekció “Classic Plus” modellje tulajdonképpen a hosszú éveken át gyártott, nagyon népszerű N41-es sisak utódjának tekinthető. Az új bukók mindegyike tartalmaz beépített napellenzőt, bélésük kivehető és mosható. Microlock záras szíjjal és N-Com kommunikációs előkészítéssel szerelték fel őket.
Új, hatékony szellőző rendszer kapott bennük helyet, amely nem csak a levegőt engedi be nagy mennyiségben, majd elvezeti a sisakban több irányba, hanem az elhasznált levegőt hátul kiszívja. A plexi látómezeje az átlagnál szélesebb, így biztosítva a maximális kényelmet, akár városban motorozunk, akár túrázunk. Levétele a Nolantól megszokott módon, egy mozdulattal lehetséges.
Többféle igényre, többféle felszereltséggel kapható:
– az alapfelszereltség a “Special” típusjelzést kapta
– a manapság egyre népszerűbb Hi-Vis (láthatósági) fényezéssel is elérhető
– A “Classic” verzió tartalmaz sisakzsákot, valamint fényezett alkatrészeket
– A “Classic Plus” pedig az N41 típusnál népszerűvé vált silddel is felszerelték, valamint metál fényezést adtak az alkatrészeknek
Összességében elmondható, hogy egy nagyon szép, nyitott túrasisakot alkotott a Nolan, amely ötvözi a városi motorozáshoz használható fejvédők és a túrabukók előnyeit. Az újdonság kiskereskedelmi ára 52’000 forinttól 62’500 forintig terjed fényezés és altípus függvényében.
Tulajdonságai összefoglalva:
• a szellőzőrendszer a beáramló levegőt minden irányban eltereli
• hatékony homlok beömlő
• az elhasznált (felmelegedett) levegőt hátul kiszívja
• klíma komfort rendszer
• kivehető és mostahtó belső bélés
• VPS páramentesítő rendszer
• karcmentes plexi
• igen széles látómező
• gyorsrögzítésű plexi
• Microlock csatt
• N-com kommunikáció beépíthető
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »