A Ducati a Genfi Autószalonra tartogatta az idei modellévre szánt ördögi szerkezetét, a Diavel felfrissített változatát. Nem érte váratlanul a közönséget a ráncfelvarrás – néhány napja már erősen pletykáltak róla, hála a fecsegő márkakereskedőknek. A most bemutatott motort áprilisban vehetjük meg leghamarabb a Ducati szalonokban.
A főbb újítások közül hármat emelhetünk ki, amelyek igazán komolyak. Az első az új Testastretta 11° DS blokk, amely dupla gyújtással erősít rá a középtartományi nyomatékra. A teljesítmény így változatlanul 162 lóerő maradt, de a gyáriak azt ígérik, hogy még alacsonyabb fordulatról lesz képes katapultálni a Diavel a lovasát – nem mintha ezzel eddig probléma lett volna.
A további változtatások már a külsőben mutatkoznak meg: átrajzolták az első lámpa vonalvezetését, de a módosított kipufogók is igen jól sikerültek. Az eredményes fogyókúra pedig mínusz öt kilóban jelentkezik – a 2014-es Ducati Diavel száraz tömege immár mindössze 205 kilogramm. Bizony, alig két mázsa az olaszok cruisere – pontosabb dehogyis, már a gyár szerint sem cruiser! Ilyen teljesítmény-tömeg aránnyal csúnyán bemutat a japán és az amerikai riválisoknak – sokkal inkább nevezhetjük a Diavelt egy alternatív sportmotornak. A reklám szövege is ennyi: „Don’t call me a cruiser!’
Cimkék:
Szívfájdítóan szép tájakon motoroznak a fiúk - ráadásul két KTM-mel, amelyek bírják is a terep állította akadályokat. A néhány perces videó alatt egészen ráhangolódhatunk a közelgő jó időre.
Elolvasom »Hiába a mostoha gazdasági helyzet - a Ducati egyre csak növekszik, újabb eladási rekordot döntve. Az újonnan bemutatott modellek is sikeresek a piacon.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »