A Ducati a Genfi Autószalonra tartogatta az idei modellévre szánt ördögi szerkezetét, a Diavel felfrissített változatát. Nem érte váratlanul a közönséget a ráncfelvarrás – néhány napja már erősen pletykáltak róla, hála a fecsegő márkakereskedőknek. A most bemutatott motort áprilisban vehetjük meg leghamarabb a Ducati szalonokban.
A főbb újítások közül hármat emelhetünk ki, amelyek igazán komolyak. Az első az új Testastretta 11° DS blokk, amely dupla gyújtással erősít rá a középtartományi nyomatékra. A teljesítmény így változatlanul 162 lóerő maradt, de a gyáriak azt ígérik, hogy még alacsonyabb fordulatról lesz képes katapultálni a Diavel a lovasát – nem mintha ezzel eddig probléma lett volna.
A további változtatások már a külsőben mutatkoznak meg: átrajzolták az első lámpa vonalvezetését, de a módosított kipufogók is igen jól sikerültek. Az eredményes fogyókúra pedig mínusz öt kilóban jelentkezik – a 2014-es Ducati Diavel száraz tömege immár mindössze 205 kilogramm. Bizony, alig két mázsa az olaszok cruisere – pontosabb dehogyis, már a gyár szerint sem cruiser! Ilyen teljesítmény-tömeg aránnyal csúnyán bemutat a japán és az amerikai riválisoknak – sokkal inkább nevezhetjük a Diavelt egy alternatív sportmotornak. A reklám szövege is ennyi: “Don’t call me a cruiser!’
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »