Hazagurul a Royal Enfield

Videó
2014. február 26., szerda - Macko

A Royal Enfield új modelljével komoly túrát teljesítettek, amelyet egy csodálatos hangulatú filmben foglaltak össze. 11 ezer kilométer 3 percben.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék: , , , , , , , , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

MGP -
Csodálatos… De nincs az a NŐ aki csak ennyi csomaggal utazna..még egy egynaposra sem.. 🙂

Macko -
Ez egy különleges hölgy! Amúgy klassz útja lehetett két pasival. 😉

Helmets on -
„két hely közötti 11 ezer kilométert persze elég irreálisnak tűnik annyi felszereléssel megtenni, ahogy ők nekivágtak ” Végig ebben a bőrdzsekiben, farmerban, napszemüvegben, nyitott bukóban..hm:) Azért ez egy nagy vállalkozás….Európa még hagyján, de Kurdisztán, Irán, Pakisztán…

Moto-Cat -
Nekem kell egy ilyen motor!!! Is… Jó film lett. De 11 ezer kilométert besűríteni 3 percbe! Lehetett volna kicsit hosszabb is. Ha én 10 napos utazásra elmentem egy 50 literes tengerészzsákkal, az jó? Részemről utálom a sok cuccot bármilyen utazáson, úgyhogy a csomagom méretét leredukálom a legszükségesebbekre. Viszonylag elég nagy gyakorlatom van már ebben.

Macko -
Helmets: önmagában ez nem akkora csoda, mert valóban vannak ilyen világjárók. Ott volt az indiai Gaurav Jani, aki 9 hónapig volt úton a Himalájában egy 350-es Enfielddel. Jó, neki több cucca volt, de nem sokat járt civilizáció közelében… Csak mi itt Európában így gondolkozunk. Máshol mások meg máshogy. 🙂

Csecsebogyó -
Juuujjj, be szép volt!:)

Helmets on -
„Csak mi itt Európában így gondolkozunk. Máshol mások meg máshogy. :-)” Hát igen, túl kényelmesek vagyunk már… Engem is idegesít sokszor hogy 10-15 Kilométerenként település jön bármerre is megyek, de az ilyen kopár, kietlen helyek sem vonzanak annyira.

Tamasbattya -
Sziasztok! Nagyon szép gépek nekem is van egy enfildem remélem ezek már megütnek bármilyen minőséget emi kicsit jobb mint az ipari hulladék kategória Indiában nyilván minden sarkon szerelik és van hozzá olcsón alkatrész de itthon le kell gyártatni a kopó alkatrészeket (Gyakorlatilag az egész motor) mert a beszerzés lassú és körülményes. Mióta letelt a garanciális idő évente kb. 100000 fr megy arra(ez a kötelező szervizeken kívül értendő), hogy üzemben tartsam. Csak rajongóknak ajánlanám. Üdv Mindenkinek!

Bedouin -
Tamás erről mesélnél kicsit bővebben? Nem tudom elképzelni ezt az összeget, hogy mire tud elmenni ennyi évente (évről-évre).

Előző bejegyzés

Vegyél vadonatúj versenymotort

2014. február 26., szerda
IOM

Következő bejegyzés

Dízel motor indiai módra

2014. február 27., csütörtök
Koncepció

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt