A német Motorrad információi szerint még idén tavasszal bemutatja a bajor gyár legújabb paripáját, amely az S1000 család immáron harmadik tagja lesz. Miután a propelleresek belekóstoltak a szupersport szegmensbe, és sikert sikerre halmoztak az RR-rel, logikus volt, hogy nem elégszenek meg ennyivel. Így kaptunk ugyanazon a platformon egy pucér vasat, az egyetlen R-rel jelölt élménymotort. A felmenők függvényében logikus lépés egy kényelmesebb vezetői testhelyzetet és komfortosabb utasszállítást biztosító túragép felfűzése a meglévő műszaki alapokra.
Így jöhet az S1000F, amelynek teljesítményét még nem tudjuk, de nyilván a hosszabb utazások érdekében ez lesz a legkevésbé kihegyezett az ezres sornégyesek közül. Az új gépben is lesz Dynamic Damping Control (a 2013-as R1200GS-ben már megismerkedhettünk vele), ride-by-wire (elektronikus gázkar), különböző injektortérképek, ABS, menetvezérlő elektronika kipörgésgátlóval. Drukkoljunk, hogy igaza legyen a német kollégáknak, mert ha ez a bringa megszületik, nagyon izgalmas versenytársa lesz például a Kawasaki Z1000SX-nek és többi riválisának.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »