A ködben csattanó motorok esete a bátor rendőrrel

Baleset
2014. január 07., kedd - Macko

A napokban történt Angliában az a baleset, amelyről meglepően sok kameraállásból készült mozgókép. Tanulságos eset.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

pbalci -
Valóban hülyeség ködben járműveket megállítani. Szerintem a motoros letaposta a hátsó féket és szinte hozzá sem nyúlt az elsőhöz…….

FeR1 -
Nem hülyeség, csak rosszul kivitelezte a rendőr úr. Ha szépen az út szélére tereli őket, akkor nincs arra esély, hogy egy hátulról érkező, hasonlóan abszolút és relatív gyorshajtó letarolja őket. Igaz, itt ideje sem volt rá, megcsinálták maguknak a bajt a motorosok – de jól látszik, hogy meg lehetett állni, mert az első és a harmadik motoros is megálltak csattanás nélkül. A második követte el azt a hibát, hogy ráállt az előtte menőre és elbambult, esetleg nem tudott olyan jól fékezni, mint az első. Rengeteg tanulsága van, sok szempontból ki lehetne vesézni, úgymint rendőri intézkedéstaktika, vezetéstechnika, fékezéstechnika, stb.

Csecsebogyó -
Bizonyára igazatok van, bár én azt se értem, hogy miért nem futott tovább egy picit az első motoros !Én tuti, hogy nem így álltam volna meg az első helyében !

Macko -
Csecsebogyó: mert te magyar motoros vagy, de ezek szabálykövető angolok! 😀

FeR1 -
Angol hülyék vagy hülye angolok? 😀

eko -
FeR1: “Nem hülyeség, csak rosszul kivitelezte a rendőr úr.” Ha a rendör lett volna a balfék, akkor az elsö motoros nem tudott volna megállni. Itt viszont csak és kizárólag a második hibázott.

FeR1 -
Igen is hibázott a rendőr, ugyanis járművet nem így kéne kivenni a forgalomból. Egyből leterelni az út szélére, nem középen megállítani, mert a hátulról érkező hülye ülhetett volna autóban is és akkor mindkettőjüknek csókolom. A rendőrnek is, meg az első motorosnak is.

eko -
Tehát a hülyének van igaza, a rendőrnek ezt tudnia kell.

Csecsebogyó -
Én tartom a véleményem! Az első mocis nagyot vétett!Nem lett volna szabad így megállnia! És itt valami deffenzív vezetésre gondolk! Ergó, figyelembe veszem a másik hibázását! Jelen esetünkben a rendörét!! Ha, egy picit tovább engedte volna, semmi sem történt volna! Sőt, szerintem nagy baromság volt vészfékezni ködös időben !!

FeR1 -
Eko, hol írtam, hogy a hülyének van igaza? A második motoros nagyban felelős az ütközésért, túl gyorsan hajtott, nem figyelt, stb. De azért van egy másik tényező is, mint a baleseteknél általában, a dolgok nem feketék-fehérek.

Csecsebogyó -
Kíváncsi lennék, hogy ebben az esetbe hogy nézne ki a reklám film ,, Sokkoló balesetmegelőzés “

Előző bejegyzés

Honda az élen – 25 év után

2014. január 06., hétfő
Dakar

Következő bejegyzés

Folytatódik az aranyszárnyas dominancia

2014. január 07., kedd
Dakar

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt