A motoron sokat nem változtattak: az erőforrás maradt a régi, vagyis utolsó generációs lég-olajhűtéses DOHC boxermotor 110 lóerővel. A hivatalos gyári anyag szerint a motor mégis dinamikusabb lett – és ehhez el sem kell indulni vele!
A festés adja ugyanis az optikai többletet, amely a többi típustárs fölé emeli a DarkWhite modellt. Az első sárvédő, a tank és az oldalsó takaróelemek fehérek, az erőforrás és az erőátvitel (beleértve a kardánt és az első futóművet is) pedig matt feketék. Ezt a kontrasztot egészíti ki az aszfaltszürke segédváz.
A motor a dinamika jegyében azért kapott egy, az eredetinél kicsit nagyobb szélvédőt, hogy nagyobb sebességeknél tényleg némileg kevésbé érezze megerőltetőnek a pilóta a száguldást. A gép még idén a márkakereskedésekbe kerül.
Cimkék:
Az angol TWIST szervezet a motorozás biztonságosabbá tételét tűzte ki zászlajára. Egy remek animációs filmecskével indítottak.
Elolvasom »A jövő évtől a KTM nagy motorjaiban debütál a világon elsőként a teljes körű menetvezérlő elektronikai felügyelet, vagyis az MSC.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »