Csupa élvezettel fogja megajándékozni leendő tulajdonosait a kis robogó – hiszen már a neve is ez: D’elight, azaz élvezet, gyönyörűség. Valóban szemrevaló kismotort alkottak a Yamaha mérnökei, ezt a fotók alapján biztosan ki is jelenthetjük.
Azt ígérik, hogy a D’elight egy ötvenes vezethetőségét fogja ötvözni egy 125-ös menetteljesítményével. A mindössze 98 kilogrammos menetkész tömeg, illetve a 114 köbcentiméteres, négyütemű, léghűtéses egyhengeres nem is zárja ki ezt – bár a 7,2 lóerőtől és a 7,6 Newtonmétertől nagy csodát nyilván nem kell várni.
A 12 colos kerekeket elöl egy 180 milliméteres tárcsa, hátul dobfék lassítja, az igen alacsony, mindössze 755 milliméteres ülés alatti tárolóban pedig egy nyitott bukó fér el. A nagyon kompakt méretű jármű tehát nyilván csak azt fogja tudni, ami egy személy mozgatásához a nagyvárosok határain belül elegendő – de ha nem akarja magát többnek mutatni, mint ami, ez rendben is van így.
Annál is inkább, mivel a korlátozott tudományához egy erősen korlátozott ár is tartozik: a bruttó kiskereskedelmi ára regisztrációs adóval együtt 668’000.- forint lesz, a D’elight pedig idén ősszel már meg is érkezik a magyarországi márkakereskedésekbe. Gyönyörű!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »