| Kawasaki Z800 ABS |
|
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Folyadékhűtéses, négyütemű, soros 4 hengeres 16 szelepes DOHC benzinmotor |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 806 |
| Furat x löket (mm) | 71,0 x 50,9 |
| Sűrítési arány | 11,9:1 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 83/113/10’200 |
| Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 83/8’000 |
| Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: ø34 mm x 4 (Mikuni) |
| Gyújtás | Digitális |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
| Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
| Váz, futómű | |
| Váz típusa | Nagy szilárdságú acélcsöves gerincváz |
| Első felfüggesztés | 41 mm-es fordított teleszkópvilla állítható húzófokozati csillapítással és állítható előfeszítéssel |
| Hátsó felfüggesztés | Alsó kapcsolódású UNI-TRAK gáztöltésű lengéscsillapító integrált tartállyal, fokozatmentes húzófokozati csillapítással és előfeszítés állítással |
| Rugóút elöl/hátul (mm) | 120/137 |
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | n.a. |
| Kormányelfordítási szög balra/jobbra (fok) | 31/31 |
| Első fék | Dupla úszóágyazású 310 mm hullámos tárcsa 4 dugattyús féknyereggel, ABS |
| Hátsó fék | Szimpla 250 mm hullámos tárcsa egydugattyús féknyereggel, ABS |
| Első gumi | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Hátsó gumi | 180/55ZR17M/C (73W) |
| Méret- és tömegadatok | |
| Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’100/800/1’050 |
| Tengelytáv (mm) | 1’445 |
| Szabadmagasság (mm) | 150 |
| Ülésmagasság (mm) | 834 |
| Menetkész tömeg (kg) | 229 |
| Üzemanyagtartály (l) | 17 |
| Ár (forint, regisztrációs adóval, 2013. július) | 2’890’000.- |
Cimkék:
Felkapott divatirányzat vagy sem, a retró virágzik és csodás motorokat köszönhetünk a műfajnak. Vajon csak nézegetni jó őket vagy motorozni is lehet velük?
Elolvasom »A Honda tovább folytatja népmotoros programját: csinos, ám technikailag abszolút spórolásra törekvő modellekkel operál. Vajon jól teszi?
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »
Kedves Motoros!
Mindennek megvan a maga helye.