Honda CB1100 |
Kawasaki W800 SE |
|
Motor, erőátvitel | ||
Motortípus |
Lég-olajhűtésű, 4 ütemű, 16 szelepes, 4 hengeres soros DOHC benzinmotor |
Léghűtésű, 4 ütemű, 8 szelepes, 2 hengeres soros SOHC benzinmotor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1’140 | 773 |
Furat x löket (mm) | 73,5 x 67,2 | 77 x 83 |
Sűrítési arány | 9,5:1 | 8,4:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 66/90/7’500 | 35/48/6’500 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 93/5’000 | 60/2’500 |
Keverékképzés | ø 32 mm
PGM-FI üzemanyag-befecskendezés |
ø 34 mm üzemanyag-befecskendezés |
Olajozás | Nedves karteres | Nedves karteres |
Indítás | Elektromos önindító | Elektromos önindító |
Tengelykapcsoló | Hidraulikus, olajfürdős, több tárcsás | Mechanikus, olajfürdős, több tárcsás |
Sebességváltó | 5 sebességes szekvenciális | 5 sebességes szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | ||
Váz típusa | Dupla acél bölcsőváz | Dupla acél bölcsőváz |
Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 63 / 114 | 63 / 108 |
Első felfüggesztés | ø 41 mm teleszkópvilla, állítható rugó-előfeszítés, 120 mm rugóút | ø 39 mm teleszkópvilla, 130 mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | Alumínium lengővilla, kétoldali rugóstag, állítható rugó-előfeszítés, 89 mm rugóút | Kétoldali rugóstag, állítható rugó-előfeszítés, 105 mm rugóút |
Első fék | ø 296 mm dupla tárcsafék, úszóágyazású 3 dugattyús féknyereg, ABS | ø 300 mm szimpla tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg |
Hátsó fék | ø 256 mm szimpla tárcsafék, úszóágyazású 3 dugattyús féknyereg, ABS | ø 160 mm dobfék |
Első gumi | 110/80R18 | 100/90-19 |
Hátsó gumi | 140/70R18 | 130/80-18 |
Méret- és tömegadatok | ||
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’195/835/1’130 | 2’180/790/1’075 |
Tengelytáv (mm) | 1’490 | 1’465 |
Ülésmagasság (mm) | 795 | 790 |
Szabadmagasság (mm) | 125 | 125 |
Menetkész tömeg (kg) | 248 | 216 |
Üzemanyagtartály (l) | 14,6 | 14 |
Ár (forint, regisztrációs adóval, 2013. július) | 3’230’000.- | 2’690’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Istenem, de szépek!!!
Honda CB1100-am lesz egyszer, talán a következő motorom, már akkor eldöntöttem, mikor kijött 🙂
Jó kis videó, köszi!
A Kawa is szuper, nagyon jó hangja van! 🙂
Nc 700s: én is így voltam evvel, első látásra beleszerettem. Viszont ahogy Mackó mondja, ki kell próbálni őket. Sajnos az én 185 cm-es magasságommal nem éreztem jól magam a Hondán. Egy 50 km-es tesztút végén örültem, hogy leszálltam róla. Szomorúan kellet tudomásul vennem, hogy a CB 500x-el való motorozás sokkal örömtelibb volt, pedig hol van az ehhez képest kinézetben…