|
BMW F800GS ‘2013
|
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
Soros kéthengeres 8 szelepes DOHC benzinmotor
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
798
|
|
Furat x löket (mm)
|
82/75,6
|
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
|
Keverékképzés
|
elektronikus szívócső-befecskendezés BMS-KP motorvezérlés
|
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
63/85/7’500
|
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
83/5’750
|
|
Indítás
|
Önindító
|
| Váz típusa | Térhálós acélváz, teherviselő motor |
|
Erőátvitel
|
|
| Tengelyhajtás | Lánc |
|
Tengelykapcsoló
|
Többtárcsás, olajfürdős
|
|
Váltó
|
Körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
|
Felépítés
|
|
| Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64 / 117 |
|
Futómű elöl
|
Teleszkóp-pár, 230 mm rugóút
|
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag, 215 mm rugóút
|
|
Első fék
|
Ø 300 mm dupla féktárcsa, széria ABS
|
|
Hátsó fék
|
Ø 265 mm féktárcsa, széria ABS
|
|
Gumiabroncs elöl
|
90/90-R21
|
|
Gumiabroncs hátul
|
150/70-R17
|
|
Méretek
|
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2’320/920
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1’578 |
|
Ülésmagasság (mm)
|
880
|
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
16
|
|
Saját tömeg menetkészen (kg)
|
230 |
| Megengedett össztömeg (kg) | 444 |
| Menetteljesítmények | |
| Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 4,1 |
| Végsebesség (km/h) | >200 |
| Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 5,2 |
| Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 3,8 |
|
Alapár (forint, 2013. május)
|
3’478’000.-
|
Cimkék:
A Bike Maraton Egyesület 2013-ban is megrendezi nemzetközi 24 órás túraversenyét - ismét megújulva, némi változtatással az élvezetes motorozás és a biztonság érdekében.
Elolvasom »Jeremy Irons több évtizede sikeres színész, de nagyon régen motorozik is. Mégsem restell tanulni: a BMW Motorrad Veetéstechnikai Tréninget Magyarországon végezte el.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
A megtehető távolság opció a korábbi modellen is katasztrófa volt, ha jól emlékszem, gyári visszahívás is előfordult e miatt. Akkor sem értettem és most sem egy ilyen árkategóriájú motornál.
A számítógép töketlensége is érhetetlen,mert a bömös elég régi motoros a témában,de ami igazán kiakasztó az a súlya.230 KG???
A levegős GS1200 229kg kardánnal és másfélszer akkora blokkal.
Az a 230 kiló teljesen mentkész állapotban, csurig tankolva annyi, igaz így is sok. Mackóval gondolkoztunk is rajta, hogy vajon miért ennyi, hiszen az előző változat kevesebb volt. Az elektronikus futómű talán? De az meg nem dobhat ennyit rajta, vagy mégis?