A gép kétségkívül a fiatal motorosok számára jelenti majd a legnagyobb vonzerőt, hiszen egyrészt igyekszik a legdivatosabb lenni, a legnagyobb motorozási élményt kínálni, no és A2 jogsival is vezethető lesz. A városi ingázáshoz, aszfaltos kanyargászáshoz minden bizonnyal remek partner lesz mindenki számára, aki őt választja.
A CRF250M szupermoto társaihoz hasonlóan egy endúróból, mégpedig a remek kis CRF250L modellből lett átdolgozva. Feszesebbre hangolt futómű (amely nyilván elegendő a kátyús utak kényelmes leküzdéséhez, de azért kellően stabil lesz a kanyarokban), nagyobb első féktárcsa és széles, elöl-hátul 17 colos utcai kerekek jellemzik majd.
A negyedliteres egyhengeres már a terepváltozatban is tetszett, ennek ellenére némi átdolgozáson esett át. A cél a jobb gázreakció, az egyenletesebb teljesítmény-leadás és a megnövelt forgatónyomaték voltak – nyilván kicsit kihegyezettebb kell hogy legyen a blokk egy szupermotóban, mint egy endúróban. A gyár ígérete szerint az üzemanyag-fogyasztás így is példásan alacsony marad.
A CRF250MA 2013 nyarán érkezik meg a hazai márkakereskedésekbe. Vélhetően egész Európában kedvelt modell lesz, reméljük, hogy Magyarországon is – főleg, ha a vonzó formához és technikai tartalomhoz egy Hondától megszokottan kellemes ár is társul majd.
Cimkék:
Újabb haszontalannak tűnő találmány az utca motorosának. Még talán jó is lehet, ki tudja.
Elolvasom »Mindig is vitatéma, hogy mi a gyorsabb, az autó vagy a motor. Erre nincsen egyszerű válasz, minden a körülményektől függ, ki mit szeretne gyorsabbnak mutatni.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »