Különleges motorok: Yamaha GTS1000

Ritka
2013. március 20., szerda - Macko

Rövid sorozatunkban a teljesség igénye nélkül szeretnénk bemutatni néhány olyan motort, amely technikája révén különleges, ám soha nem lett sikeres. Második a Yamaha GTS1000.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

toncsi64 -

Köszönöm az írást, jó volt olvasni. Azt viszont jelzem, hogy a mobile.de-n több 99-es is kapható:

http://suchen.mobile.de/motorrad/yamaha-gts1000.html?scopeId=MB&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=gts1000&ambitCountry=

 

Sajnos nincs tippem a következő cikk alanyára, de már várom 🙂


Macko -

Nyilván, például a KTM SER950 gyártását 2007-ben állították le, és Zsore 2009-ben vette a sajátját, első tulajként. Éppen mivel szegény GTS1000 sem volt egy bestseller, maradhatott a Yamaha kereskedésekben belőle gazdagon. Vélelmezem, hogy ezeket évekig árulták – a motor évjárata pedig mindig az első forgalomba helyezést örökíti meg.

De ez csak egy tipp. 🙂

Holnap egyébként egy olyan motorral folytatjuk, amely szintén a Yamaha logót viseli magán. Van egy észrevehetetlen kapcsolódása a GTS1000-hez. De a többit majd rövidesen… 😉


Hajos -

 A cikk iroja egyben teved.A f3eket nem a baloldalra pakoltak fel hanem az egyetlen motor ahol az elsökerek közeppontjaban van a fek.Amasik amiröl nem beszel a cikk iro a vilagon az egyetlen omega vazas motor.

Nekem ilyen van a motor egyetlen baja hogy nehez 280kg.Igaz az eredeti gumiparositassal voltak stabilitasi problemak (130-170) de ket ev mulva a Yamaha engedelyezte a (120-180) parosditast es evvel megszüntek a problemak.A motor nem szereti a szük fordulokat hosszu gyors fordulokban viszont nagyon satbil az egyenes futasa szenzacios.

Na jo nem sport motornak hanem tura motornak keszült.


Macko -

Köszönjük a kiigazítást, sajnos forrásanyagból dolgoztam…

Viszont nagyon szívesen állunk egy teszt elébe! 🙂 Keresni foglak ez ügyben!


Szabo Laly -

Tudommal, nem ez az egyetlen omega vázas motor. A Bimota a Tesi 2D illetve 3D esetén is ezt a kialakítást alkalmazta. Annyi különbséggel, hogy a Tesi esetében mart az alkatrész.

Az utolsó képen nem robbantott ábra látható, hanem metszeti. A robbantott ábrán az alkatrészek távol lennének egymástól.

A tesztet pedig várom. Nekem tetszik a konstrukció. Kár hogy kihalt. 🙁


Előző bejegyzés

Akár féláron vásárolhatsz!

2013. március 20., szerda
Kiállítás

Következő bejegyzés

Akik dacolnak a halállal

2013. március 21., csütörtök
Veszélyes

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt