A felvételt néhány hete készítette az AP munkatársa, David Guttenfelder, és egy közlekedési rendőrt ábrázol, amint éppen szolgálati motorkerékpárjával halad az észak-koreai Pyongyang területén. Azonban ezt nem túl példamutatóan teszi.
Hiszen van neki bukósisakja, csak éppen nem viseli. Vagyis csak a motor hátsó kapaszkodóján, a sziréna mellett. Helyette inkább egy jó kis prémkucsma van a fején, amely vélhetően lényegesen melegebb, mint a széllelbélelt bukó. Persze mielőtt keresztre feszítenénk, fontos lenne tudni: a kommunista államban (ahol van azért ennél sokkal nagyobb baj is) egyáltalán mennyire kötelező motoron a bukósisak? Főleg a rendőrnek…
Cimkék:
Az idén az új büntető-törvénykönyv bevezetésével ismét szigorodik az ittas vezetés szankciórendszere. Íme egy eszköz, mely segít megelőzni a bajt.
Elolvasom »Ennyi ideje tart a BMW Motorrad története. Mármint 90 éve. Most ugyanannyi másodpercben összefoglalták a 90 év szellemiségét.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »
Ahol a Yamaha SR125 a rendőrmotor, oda nem kell sisak!
Nálunk sem volt kötelező a 30-as években.. 🙂