Négy új Triumph modellel és ellenállhatatlan tavaszi akciókkal várunk minden kedves érdeklődőt! A Triumph a 2013-as szezonra számos új modellt mutatott be.
Az óriáscruiserek szerelmesei örülhetnek, hiszen megújult a világ legnagyobb hengerűrtartalmú szériamotorja: a 2’294 köbcentis, háromhengeres, új Rocket III az elhanyagolhatónak eddig sem nevezhető teljesítményét még tovább növelte, immár 146 lóerőt és 221 Newtonméter nyomatékot szabadítva 240 milliméter széles hátsó gumijára. Stílusa továbbra is brutálisan ellenállhatatlan… A Tiger 800 és a Tiger 1200 Explorer túra-terep kalandmotorok által elért sikerek után a Tigris család a szilárd útburkolatot elhagyni nem szándékozó, sportosabb, aszfaltosabb stílusra vágyók számára is tartogat újdonságot. A Tiger 1050 Sport bemutatásával a Triumph új alapokra helyezi a kényelmes, ugyanakkor lehengerlő élményekkel kecsegtető, tempós túramotorozást. Az új Tiger Sport: egyeseknek túramotor, másoknak komfortra hangolt sportmotor.
Az utcai harcosok és a lelkes, műértő kezdők valószínűleg már ki is szemelték maguknak a szinte minden részletében megújult Street Triple-t és Street Triple R-t. A Triumph legkedveltebb modelljének, a fürge kis 675 köbcentis, sorhármas csupasznak alapváltozata új, frissített jellemzőinek köszönhetően még jobban ki tudja szolgálni az utca motorosát tudásától függetlenül, az R-verzió hegyesebb geometriája, feszesebb futóműve és erősebb fékei által pedig akár a legtapasztaltabb és leggyorsabb öreg rókáknak is tempós, de leginkább élvezetes versenypálya-etapokat tartogat. Végül, de nem utolsósorban a lehető legnagyobb örömünkre szolgál bemutatni a vadonatúj Daytona 675-öt, és annak minden földi sportmotoros jóval felszerelt változatát, a Daytona 675 R-t! A japán négy-, illetve az olasz kéthengeres konkurenseknek az idéntől még nagyobb fejtörést fog okozni a keskeny, kompakt kis Tripla. A 2013-as modellévre a minden részletre kiterjedő átdolgozásnak köszönhetően nem elég, hogy erősebb, nyomatékosabb és könnyebb lett a Daytona, de kevesebbet is fogyaszt, még könnyebben és pontosabban, szinte gondolatátvitellel irányítható. Ráadásul az olyan új technikai megoldásoknak köszönhetően, mint a szívótraktusban megjelent másodlagos injektorsor, a csúszókuplung vagy az új, még több darabból álló gyári Supersport versenykit, a Daytonával versenyző csapatok még felkészültebben vághatnak neki a versenyszezonnak.
Az új, 2013-as modellek már február végén maradéktalanul megérkeznek Damjanich u. 11-15. szám alatt található szalonunkba. Az új modelleken felül csalogató Tavaszi Akciókkal is készültünk: a klasszikus Bonneville, Bonneville SE és Bonneville T100 modelleket, valamint a Tiger 800 és Speed Triple családot is számos hasznos gyári kiegészítőt tartalmazó, ingyenes Extra csomaggal szereljük fel. (Az Extra Csomagok által tartalmazott kiegészítőket lásd a mellékelt képeken!)
Március végétől, vagyis az igazán jó idő beköszönte után szeretettel várjuk továbbá a Triumph motorkerékpárok iránt érdeklődőket folyamatos tesztmotorozási lehetőséggel – a Triumph Budapestnél nem hiszünk az évente egyszer megrendezett „nyílt napban” – nálunk a szezon minden egyes napján ki lehet próbálni a motorokat! A tesztmotorozás részleteiről és a motorok elérhetőségéről érdeklődjetek üzletünkben:
www.triumphbudapest.hu
info@triumphbudapest.hu
1071, Damjanich u. 11-15.
+361 321-2609
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »