Egyfelől a hatalmas ország elsődleges közlekedési eszköze ma is a motorkerékpár, azonban a helyi lakosság egy részének igényszintje is kezdi meghaladni a jól bevált, 100-200 köbcentiméter körüli erőforrásokkal hajtott kismotorokat. Persze nem ugranak ők egyből az ezresek világába, de már nőnek a furatok és a löketek. Arról nem is beszélve, hogy a gyárak szeretnék akár Európában is piacra dobni új modelljeiket. Jó példa erre a Bajaj és a KTM együttműködése, amelyről már rengeteget írtunk korábban, sőt “közös gyermeküket” tesztelhettük is.
Azonban van más cég is a láthatáron: íme a Mahindra (nálunk terepjáróiról, valamint a 125-ös motoGP-ben tett kirándulásukról lehet ismerős) gyermeke, a Mojo. A gépről csak annyit tudunk, hogy 300 köbcentiméteres, egyhengeres motor hajtja. Igazság szerint nem sokkolóan új a modell, hiszen azt már 2010-ben láthatta a közönség egy-egy kiállításon – azonban a szériagyártás a hírek szerint az idei év vége felé megindul majd. Hogy hozzánk eljut-e? Ki tudja…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »