Az Intermoton bemutatkozott az új Adventure páros, amely a KTM eddigi legnagyobb nem kifejezetten sport célú gépe. Az ezzel párhuzamosan futó utcai sorozat a népszerű hercegi család, amely jelenleg négy tagot számlál 125, 200, 690 és 990 köbcentis hengerűrtartalommal. Csipognak a verebek egy 350-es Duke-ról is, amellyel a paletta öt tagúra bővülne.
Visszatérve a címben foglaltakra, a KTM által kiadott információkból, képekből egyértelműen lehet következtetni a legnagyobb családtag utódaként megjelenő 1290 Duke érkezésére. A típus markáns jellemzői a sejtelmes képek szerint is megmaradnak, de nyilván kicsit frissül a forma. Ahogy a műszaki tartalom is. Ride-by-wire gázvezérlés, új váz-lengőkar páros, szuper finom WP futóművek, és ez csak néhány morzsa a várható műszaki és esztétikai csemegékből.
Cimkék:
"Új standard érkezik a cruiserek piacán" - mondja a gyári sajtóanyag. Persze a puding próbája az evés, de az új Moto Guzzi mindenképpen ígéretesnek tűnik.
Elolvasom »Az Aprilia is él az "egy modellről minél több bőrt lehúzni" című üzleti fogással, de ki is vethetné ezt a szemére manapság? A Dorsoduro 1200 alapjaira építve érkezik az új Caponord.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »