Carlin Dunne és a Ducati Multistrada végig dominálta a 2012-es versenyt, hiszen a legjobb edzésidő után fölényesen megnyerte a versenyt is. A gyár szempontjából pedig igazi fegyvertény, hogy az első négy hely mindegyikét az ő motorjaikon szerezték meg. Ha már ilyen jól felvezették az idei versenyt az Audival közösen, legalább nem beszéltek a levegőbe!
Dunne és csapattársa, a hatszoros Pikes Peak bajnok Greg Tracy 10 perc alatt tette meg a versenytávot, amely a tavaly felállított 11:11,32-es csúcsot igen jelentős mértékben faragta le. Igaz, az idei az első év, amikor egyetlen métert sem tettek meg a híres vörös murván a versenyzők. Ennek is köszönhető az új, 9:52,819-es időeredménnyel jelzett frenetikus idő. Ez annyit tesz, hogy a győztes helyenként a 230-at is átlépve száguldotta végig a 19’872 méteres távot, közben bevéve laza 156 kanyart (köztük néhány elég szigorú visszafordítót). Átlagsebessége is hihetetlen (főleg a videókat elnézve): 120 kilométer/óra fölött van egy kevéssel.
Dominique Cheraki, a Ducati North America igazgatója azt mondta: “A ducatisták a világ minden részén ünnepelnek. Három éve a vegyes útburkolat miatt választottuk a Multistradát versenymotornak, azonban most, hogy a teljes táv aszfalton zajlik, most is szentül hittünk benne, hogy ez a megfelelő gép a győzelemhez. A Spider Grips Ducati kettős győzelme és az új rekordok fényesen bizonyítják mindezt.”
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »