| Kawasaki ZZR1400 ‘2012 | |
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Folyadékhűtésű, négyütemű, párhuzamos kéthengeres DOHC 8 szelepes benzinmotor |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 649 |
| Furat x löket (mm) | 83 x 60 |
| Sűrítési arány | 11,3:1 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 53/72,1/8’500 |
| Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 64/7’000 |
| Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: ø38 mm x 2 (Keihin) |
| Gyújtás | Digitális |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Sebességváltó | 6 sebességes szekvenciális |
| Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
| Váz, futómű | |
| Váz típusa | Acél bölcsőváz |
| Első felfüggesztés | 41 mm átmérőjű teleszkópvilla, rugóút 125 mm |
| Hátsó felfüggesztés | Asszimetrikus egy lengéscsillapító állítható előfeszítéssel, rugóút 130 mm |
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 25/110 |
| Első fék | Dupla, úszóágyazású 300 mm tárcsa két dugattyús féknyereggel |
| Hátsó fék | Szimpla 220 mmm tárcsa egy dugattyús féknyereggel |
| Első gumi | 120/70-17 |
| Hátsó gumi | 160/60-17 |
| Méret- és tömegadatok | |
| Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’110/770/1’110 |
| Tengelytáv (mm) | 1’410 |
| Szabadmagasság (mm) | 130 |
| Ülésmagasság (mm) | 805 |
| Menetkész tömeg (kg) | 204 (ABS-szel 206) |
| Üzemanyagtartály (l) | 16 |
| Ár (forint, regisztrációs adóval) | 2’099’000.- (ABS-szel 2’289’000.-) |
Cimkék:
Amikor először bemutatta ezt a gépet a Harley, sokan hagyománygyalázással vádolták a márkát. A V-Rodnak pedig van létjogosultsága, hiszen már 10 éve piacon van. Mi már értjük, miért oly népszerű.
Elolvasom »Szép dolog a természet de akkor kicsit gáz ha a bukódban találkozol vele. Bara a gyakorlatban jött rá, hogy mi mindenre kell ügyelni a bukó kiválasztásakor.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »
Remélem lesz valamikor teszt a Versysről is hiszen azt is átdolgozták egy kicsit! ( a 650 re gondolok)
Lehet butaság, de az NC700-hoz képest milyen különbségeket vettél észre?
Gondolom nekem szólt a kérdés, mivel én mentem mind a két motorral.
Szerintem jelentősen eltérnek. A Kawa a cím ellenére sokkal lelkesítőbb motor, ha élvezkedni akarsz, akkor ez alkalmas lehet rá, az NC700X sokkal kevésbé. Ugyanakkor a Honda kényelmesebb testhelyzetet biztosít, a mindennapi ingázásra talán alkalmasabb, kényelmesebbre van hangolva a futóműve is, és egy jó literrel kevesebbet fogyaszt. Dinamikában viszont elmarad, sokkal kevésbé pörgős az erőforrása, ami egyaránt tud előny és hátrány is lenni.
Köszi.