Bemutatták a 2013-as modellévű BMW K1300S-t és K1300R-t

2013
2012. július 06., péntek - Macko

A színek és a felszereltség terén történt változás, a technika alapjai ugyanazok maradtak: bivalyerős négyhengeres erőmű és a világ egyik legjobb futóműve.

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

eko -

“Aki pedig az ezerhatos nakedre pályázik, az még egy évet biztosan türelemmel kell hogy várjon.”

 

Dehogy kell várnia!  Vesz egy GT-t és segítek neki belöle nakedet csinálni.

😀


XYZ -

A “sapphire black metallic/black satin gloss” K1300R a legdögösebb széria BMW amit valaha láttam.

A sorhatos blokk meg tök felesleges lenne bele szerintem,csak rádobna vagy 40-50kg súlyfelesleget.

175le és 140nm bőven elég,sőt,még sok is a jóból.

 


Előző bejegyzés

Hogyan szállítsunk kutyát a motoron?

2012. július 05., csütörtök
Utitárs

Következő bejegyzés

Háromszázzal rongyolt a kukoricaföldre a motoros

2012. július 10., kedd
Baleset

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt