Pontosan egy hónapja jöttek az első információk arról, hogy a zöldek megújítják legnagyobb sporttúra gépüket a ZZR-1400-at (amerikai nevén ZX-14R-t). A hivatalos premier napja 2011. október 10-e, most pedig érkezett néhány fotó és kedvcsináló videó.
A lényeg talán a fotókon van, amelyeken a motorblokk és a váz látható. Nos, ezek alapján nem minden fenékig tejfel a típus rajongói számára, ugyanis a képen levő teherviselő elem nem tér el a jelenlegi modellétől – legalább is ami ebből szögből megfigyelhető belőle.
A motorblokkon ezzel szemben felfedezhető némi módosítás. Az elmúlt hónapban kicsit módosult a vélelmezett lökettérfogat: az eddigi 1352 köbcentiméter helyett 1440-re várlák a ZZR-t. A friss fotó alapján úgy tűnik, a blokk elején elhelyeztek egy új olajozási rendszert, hogy a dugattyúk alsó felét is hűteni tudják. Erre nyilvánvalóan a megnövekedett csúcsteljesítmény miatt van szükség: abban minden forrás egyetért, hogy 200 lóerő feletti lesz a bűvös szám.
Aki pedig nem bírja ki a hátralévő néhány napot, a Kawasaki hivatalos oldalán levő videókkal csillapíthatja éhségét.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ezek az újabban elharapózó motor beetető reklámok nekem nem jönnek be.Lassan már a csavarokat mutogatják.
Nemsokára olyan képet mutatnak majd,ahol a motorhoz használt fémet bányászó munkás fantomképe lesz látható.
Azért az az utólag odahebrákolt olajcsö elég gáz.
Gondolom csak a fékpadi tesztek alatt jöttek rá, hogy túlmelegszik a dugattyú.
Vagy csak a szokásos japán “oldjuk meg ólcsón” dolog erdménye?
Mindenesetre én a sajtóanyagban semmiképp sem büszkélkednék vele.
Érdekes nekem is valami hasonló jutott eszembe… Olyan ez a megoldás, mint egy 15-20 éve tervezett szárazkarteres/csopper blokkon… 😀
Amúgy ez nem a “gyári szivárogtatás” része, hanem valamelyik videóból ollózták a képeket (ezért a rossz minőség). A zsurnaliszta kollégák szúrták ki az olajozó-rendszert is, tehát nem a Kawa publikálta büszkén, hogy milyen nagyot újítottak. 🙂