Mint arról korábban beszámoltunk, hamarosan újabb Ducati modellek piacra dobását várhatjuk. Legújabb információk szerint a bolognaiak már szeptemberben be fogják mutatni az új Streetfighter modelleket. A korábbi hírt látszik alátámasztani az alábbi „kémfotó”, amelyen a 848-as blokkal szerelt élvhajhász masina látható, legalábbis erre utal a hátsó kerékagy 5 csavaros kialakítása. Míg a jelenlegi Streetfighter 155 lóerős, addig a 848 EVO „csupán” 140 lóerőt présel ki a 850 köbcentiméteres L2-es erőforrásból, a kisebb teljesítmény mellett a kerék rögzítésére elegendő ez a konstrukció. A kép további tanulságai, hogy a masina a Monster 1100 EVO teleszkópjait és első fékeit kapja, valamint a korábbi információknak megfelelően az olaszok alapvetően nem változtattak a motor fizimiskáján. Persze a ducatisták nem álltak meg a képen látható masina elemzésénél, a 848 erőforrására alapozva a Multistrada kisebbik verziójának esetleges megjelenése is szóba került.
Mellékes apró részletnek tűnik a motor sárga színe, de talán érdemes pár szót ejteni a fényezésről, hiszen az olaszok imidzsének egyébként is része motorjaik extravagáns megjelenése. A Ducati palettája mára ellaposodott, szinte már unalmasnak nevezhető – már ami a színeket illeti. Vörös, fekete, némelyik modell esetében pedig még egy plusz fehér szín jelenti a teljes kínálatot. Nyilván ezek a színek nevezhetők tradicionálisnak, s csupán a Monster tulajdonosok tudnak többféle gyári fényezés közül választani. A Ducati most úgy tűnik bővíti a színválasztékot, a régebben alkalmazott sárga visszatér a palettára – vagy legalábbis ennek lehetőségét vizsgálják az olaszok ennek a „kémfotónak” a segítségével.
Cimkék:
Az utóbbi évek divatjának megfelelően az angolok is megaendurót fejlesztenek: célegyenesben a Triumph Adventurer 1200, a BMW R1200GS konkurense.
Elolvasom »Az Erik Buell legújabb motorját népszerűsítő videósorozat legfrissebb epizódjának hatásvadász üzenete röviden összefoglalható: patriotizmus.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez a fajta sárga a Ducati hivatalos versenyszíne volt a vörös korszak előtt.