Farkasbőrbe bújt bárány

Teszt: Honda CBR600F
2011. június 24., péntek - TeeJay

A Honda öt év kihagyás után 2011-re piacra dobta egykori legendás típusa, a sporttúra CBR600F megújult inkarnációját. Most megtudhatjuk, az új gép méltó-e az elődök reputációjára.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (14 hozzászólás)

glezmen -

 eleg randa szegeny, az F1-F4 szeria sokkal mutatosabb volt…


bundas113 -

Teljesen rendben van a masina, bár az R betőt jobban szeretem 😀


TeeJay -

Nem tartom mérvadónak egy tesztmotor fogyasztását, szerintem nem referencia, ezért nem is írtam bele. Ha valaki mégsem tud élni nélküle: 5,1/L vegyes használatban.


bundas113 -

most már nyugodtan alszok :DDDDDDDDDDDDDDDD


Manó -

 Először nem tetszett, talán a Hornet tűnt kevésbé méltó alapnak arra, hogy abból CBR-t építsenek, de be kell látnom: utcára ez bőven elég. Nem egy rossz motor, sporttúra-mindenesnek tökéletes. A fekete különösen jól néz ki.

(Azért nem adom fel a reményt, hogy a 600 F egyszer önálló típus lesz újra, saját fejlesztésekkel, mellőzve a Hornet-alapot. Talán a válság után…)


TeeJay -

Az az igazság, hogy csak az európai kereskedők lobbija miatt csinálta meg a Honda ezt a motort, sehol máshol nem forgalmazzák.

Szóóóval én nem vagyok optimista ebben az ügyben.


dave -

“…szoktam használni a hátsó féket, az, hogy ezt a fékrendszer megcsinálja helyettem…”

A C-ABS csak az elsőt működteti, ha a hátsóra lépsz, fordítva nem!

 

Engem az is érdekelne, milyen vele utassal motorozni. Próbáltátok esetleg?

 

Üdv,

D.


TeeJay -

Sajna az utas most kimaradt.

Egyébként az ülés, lábtartó ugyanaz, mint a Horneté, szóval fenékileg ugyanannyira terheti. Kapaszkodó nincs, csak a kötelező szíj, szóval marad az oldalba kapaszkodás.


Macko -

 TeeJay, mindenképpen el kell menned Safety Hungary tréningre, hogy megtanuld: amit te annak hiszel, az nem utaskapaszkodó!!! Az csak arra van, hogy kényelmesen nagysztenderre rakd a motort. Ja, a jobb oldalon meg csak azért van, hogy ne legyen asszimetrikus a gép optikája.

Az utasnak minden esetben a vezetőbe kell kapaszkodni.

Amúgy Eko hétfőn viszi vissza a Hornetet, azzal szívesen beiktatunk előtte egy kétszemélyes menetet! Remélem belefér az időnkbe, mert elég nagy kapkodás lesz a motorok csereberéjével holnap reggel…


Macko -

 Na, felkuporogtam Eko mögé a Hornetre!

Érdekes élmény volt, képek hamarosan a Lódarázs tesztjében. (Egyébként nem kényelmetlen, és közel sem éreztem magam olyan rosszul, mint anno a Gixeren


dave -

Mit meg nem tesztek az olvasókért…

Kiváncsian várom a tesztet.

Köszi,

D.


Macko -

 Kis kedvcsináló, csak hogy jót mosolyogjatok!

 


bundas113 -

szép, ahogy mentek a hornettel:)


Manó -

 Mackó, nem is tudtam a Gixxeres előéletedről…


Előző bejegyzés

Suzuki nyílt napok a Motoros Akadémiával!

2011. június 23., csütörtök
Suzuki nyílt napok

Következő bejegyzés

Öltönyös városlakó botlábakon

2011. június 28., kedd
Teszt: Yamaha X-City 125

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt