Tegnap este bejárták a világhálót a korábban beígért Suzuki V-Strom első fotói és néhány adat. Elgondolkoztató, hogy vajon valaki hibázott, vagy tudatos kiszivárogtatásról van szó. A korábbi stilizált képek, elcsúsztatott ízelítők, az azokkal párhuzamosan napvilágot látott találgatások után a valóság (ha hihetünk a Suzuki Global oldalának), kissé kiábrándító. A motor fundamentálisan változatlannak tűnik. Az egyetlen lényegi eltérésnek a kompresszió csökkenését nevezhetjük. Persze kérdés, hogy a jelenlegi 11,5 helyett feltüntetett 11,2 helyes adat-e vagy csak elírás. Ugyan korábban elhangzottak olyan vélemények is, ami szerint a masina megkaphatja a Gladius módosított szelepvezérlését, azonban az a motor is 11,5-es kompresszióval dolgozik. A változás oka lehet egy vastagabb tömítés is, bár ez nem túl valószínű. Sokkal inkább a hamarosan életbe lépő Euro 4-es normák indokolta hengerfej átalakításra, és kapcsolodó keverékképzés igazításra tudok gondolni. Az erőforrás teljesítményéről egy szó sem esik, ez igazolni látszik a feltevést (lehet, hogy gyengébb lesz?).
A látványos átalakított műanyag elemeken túl néhány apróbb változást is felfedezhetünk az adatok között. Jelentéktelenül, de csökkent a teljes szélesség, nőtt az ülésmagasság (835 mm) és a teljes magasság is (1405 mm). Ez utóbbi két adat a váz és/vagy a futómű átalakítására utal, bár ezt nem sikerült egyértelműen kihámozni a jellemzők listájából, és a kis méretű képekből sem vonható le érdemi következtetés. Információink szerint a motor hivatalos sajtóbemutatójára június 27-én kerül sor a szomszédos Horvátországban. Akkor talán több információt is megtudhatunk a „megújult” masináról.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nyílván a várakozásokat alulmúlja, de szerintem pofás lett. Azt gondolom, hogy ha az ára nem változik (vagy csak jelentéktelen mértékben), sikeres lehet a vásárlók körében.
Réginél szebb. Az olyan, mint egy leszopogatott szappan…
Tank előtt, allatt oldalt az idom főleg.
Ez most legalább érdekes, meg eljátszik rajta a szem.
Azt elfelejtettem beleírni, hogy a tank is kisebb 2 literrel. No mind1.
Kapott fokozatkijelzőt is a műszerfalon, ami szintén többlet.
Tegnap este az európai és a global oldalon volt elérhető. Az európaian már tegnap éjszaka, a globalon ma kora délután óta nem elérhető a modell.
felhasználó név: vstrom
jelszó: suzuki
Hehehe…
Természetesen a link nem az én érdemem Én is copyztam, de a lényeg az, hogy eljusson mindenkihez akit érdekel a moci
Egy erős ráncfelvarrás, de nekem azért tetszik. Ha megmarad a 2-2.4 M körüli ársávban, venni fogják ezt a változatot is. Az ülés- és teljes magasság növelése nem volt rossz ötlet, a digit. műszerfal nekem sem tetszik annyira, dehát erre tart a világ.
Nekem a régi jobban tetszik.
A nagyobb tank is jobban tetszik, a műszer is, meg az idomok is.
De majd kiderül, milyen lesz élőben.
Ha most V-stromot akarnék venni, úgy érezném, direkt szúrnak ki velem a magasítással A régiről még épp leér rendesen a lábam. Bár ezen a fél centin talán nem múlik…
Alvaro, a magasításon lehet segíteni +/-, a ‘kutyacsontot’ kell csak nagyobbra ill. kisebbre cserélni.
ahogy láttam amúgy, van alacsonyabb ülés opció is.
ezzel lehet terepre menni? 🙂
http://www.ridelust.com/wp-content/uploads/0803or_z+motivational_posters+adventure.jpg
Mondjuk, ha már itt tartunk…
Teejay: touché! :)
Egy teljesítmény adatot igazán jó lenne összevadászni valahonnan. Az is érdekelne, hogy ebből is lesz-e 1000-es, bár ahhoz gondolom új motort kellene fejlesztenie a Suzukinak.
Eddig még nem. Ugyan a múlt hét végén napvilágot látott néhány elemzés, de semmi új.
Ha nem lesz kikapcsolható az ABS (ahogy a régieken sem) nagy hátrány lesz terepen használatkor. 🙁 Egy túra-endúrónál erre gondolhatna a Suzuki.