Indiából jönnek a BMW váltói

Üzlet
2011. május 05., csütörtök - TeeJay

Az indiai ipar előretörésének újabb lépését bizonyítja az alábbi hír. A BMW számos modelljébe hamarosan Hero váltó kerül.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

XYZ -

Nem hinném,hogy örömtáncot lejetnek a BMW fanok.


PePe-VFR -

Hát nem!

Mondjuk kétlem, hogy ez ár csökkenéssel is járna egyben.


Macko -

Árcsökkentésről szó sem esett. Csak költségről.


PePe-VFR -

Arra probáltam célozni, hogy gondolom az indiai gyár olcsobban gyártja a váltókat, így a bmw költségei csökkenek és ezért talán lehet árat is csökkenteni….és itt fel is ébrednék az álomból.

 

Már azon sem csodálkoznék ha az egész motort ott raknák össze pár éven belül.


XYZ -

Árcsökkenés nem lesz szerintem se,a kínában összerakott Xcountry blokk se hozott árcsökkenést.

Presztizscsökkenés inkább lesz,elvégre BMW-t pont a minőségi német gyártás miatt vesz a jónép szerintem.Egy 5millás GS-ben egy indiai váltó az egyik utolsó dolog  amit látni szeretnék.


eko -

Nem K mindegy, hogy hol szerelnek össze valamit?

A specifikációt a BMW határozza meg. A minőségellenőrzést a BMW végzi.
Tessék nekem megmondani, hogy mi a különbség egy Németországban végzett összeszerelés és az indiai között?
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy Németországban sem az Übermensch áll a szalag mellett, hanem a török, vagy az az indiai, akinek volt pénze repülöjegyre.


kornel72 -

Kedves eko! Egyáltalán nem értek Veled egyet.

Nemrég vett az asszony egy új Yarist. A váltó gagyi, a vezérműláncot most viszi vissza 4x állíttatni. Szar az egész. Pedig bíztunk az eddig oly megbízható “japán” technikában.

Nemrég egy szaki a márkaszervizből felvilágosított, hogy a gépet a franciáknál Juszufék rakták össze. Szóval ez egy japán márkájú francia fos.

 

Nagyon szeretném, ha nem járna így a BMW az indiaiakkal.

Mi itt Magyarországon néhány száz éve már szívunk az indiaiak miatt


p.tom -

Nem ugrálok örömömben, de tudomásul veszem, hogy ez a Világ irányvonala.

Az AUDI Magyarországon motorokat készíttet. Akkor ez a német technika a TT kupékat leminősíti, mert nem a német szalagnál álló magyar vendégmunkás rakta össze?

Passatban találtam “Made in Hungary” feliratú kábelköteget, s némiképp büszkeséggel töltött el, hogy jól teszi a dolgát.

Mellesleg a török Toyotáknál is voltak hibák (Sógorom új corollájából hiányzott egy főtengely csapágy). A “tökéletes” japán technika kora letűnt már.

Sőt. A tökéletes technika soha sem létezet…


Előző bejegyzés

Elektromotor 6 sebességes váltóval

2011. május 05., csütörtök
Fejlesztés

Következő bejegyzés

Ízelítő egy luxusmotorhoz

2011. május 06., péntek
Videó

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt