A Holeshot Racing egy kis brit tuningműhely, amely motorkerékpárok erőforrásainak feljavításával foglalkozik. A kis cég nevéhez fűződik Nagy-Britannia leggyorsabb motorjának elkészítése, a 708 lóerős, turbóval felszerelt Hayabusa hitelesített sebességi rekordja 414,25 km/h. A britek nem kisebb fába vágták fejszéjüket, mint a BMW telivér sportmotorjának, az S1000RR teljesítményének növelését akarták elérni. A 2009. év végén, 2010. elején a kereskedőkhöz került masina teljesítménye a kortársainál ha nem is sokkal, de jobb volt – a 193 lóerős teljesítményt csak az új Kawasaki ZX-10R szárnyalja felül. A bajor csúcsgép tuningolása nem egyszerű feladat. Egy éve van a piacon, de a komplex elektronika miatt a motor teljesítmények ilyetén növelése eddig kudarcba fulladt, így a Holeshoté az elsőség, a briteknek sikerült először egy működőképes turbófeltöltős S1000RR-t építeni. A végeredmény figyelemre méltó, a masina csúcsteljesítménye –írd és mondd– 381 lóerő lett, ami körül-belül kétszerese a gyári értéknek, háromszor akkora, mint egy CBR600RR-é illetve nagyságrendileg 140 lóerővel több, mint a jelenlegi motoGP gépeké. Nyomatékból sincs hiány, az 999 köbcentiméteres, sornégyes, feltöltős erőforrás csúcsnyomatéka magasabb, mint a hathengeres, boxer, 1832 köbcentiméteres, szívómotoros Goldwingé.
A Holeshot Racing munkája figyelemre méltó, igazi benzinvérűek számára szívet melengető. A kezdeti felbuzdulás után azonban marad a kérdés, mire is jó ez az aszfaltszaggató, hiszen ebben a konfigurációban elég kevés versenyen indulhat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez őrületes tuning?
Mikor a BMW az elavult, ormótlan boxer 2-es után 2005-ben megépítette az első komolyan vehető sornégyes blokkját, az volt az igazi “tuning”. A korábbi blokkokhoz képest, persze.
És csodák csodájára, melyik típus furatát, meg klökethosszát (79/59) másolták bele?
Az “olcsójancsi” SUZUKI rég elavult lég-olajos 1996-os fejlesztésű GSF1200 Bandit-jáét.
Érdekes, mi, kékvérűek?-)))
((Megfejtés: K1200S))
Nem vagyok BMW-s, de ezen már csak nevetni tudok.
Csak azt nem értem, ha valakinek ennyire csípi a szemét a dohányfüst, miért nyit be mindig a legbüdösebb kocsmába?!
Szánalmas..
-Te Gazsi! Hová szoktatok járni Szilveszterezni?
-Pásztóra. Tavaly előtt is ott voltunk.
-Aztán mi volt ott?
-Az asszonyt hárman megerőszakolták, engem meg kegyetlenül elvertek.
-És tavaly hol voltatok?
-Akkor is Pásztón.
-És mi volt?
-Az asszonyt öten megerőszakolták, nekem meg eltörték a kezem, meg három bordámat.
-És idén hová mentek?
-Az asszony megint Pásztóra akar menni…
Kellett mint egy falat kenyér.
“Mikor a BMW az elavult, ormótlan boxer 2-es után 2005-ben megépítette az első komolyan vehető sornégyes blokkját, az volt az igazi “tuning”. “
Mitől lenne elavult?
Mert neked nem tetszik?
Engem meg a sor4 nem hat meg….kocsi motor..vleee…