Tavasszal hallhattunk egy pletykát, amely szerint a Bajaj átvenné a KTM többségi tulajdonát. Ki tudja, talán csak tőzsdei spekuláció lehetett, de a hírnek volt akkora jelentősége, hogy a KTM is megszólalt az ügyben és cáfolta azt. Akkor a Bajaj csak mintegy 32 százalékos részesedéssel rendelkezett a KTM részvényeiből, azonban azt szép csendben 35,67-re növelték az indiaiak. Akarom mondani 38,08%-ra. A hét eleji gyorsjelentés szerint ugyanis a Bajaj legutóbbi akciójával már ekkora tulajdonrészt birtokol a mattighofeni cégben.
Persze a két gyártó szoros együttműködése közismert, a KTM 125 Duke is az indiai befolyásról árulkodik. A hírek szerint a nyolcadliteres gépet az indiaiak fogják gyártani és értékesíteni saját kereskedelmi hálózatukon keresztül – kivéve Európát, ahol a KTM felügyeli a motor forgalmazását. Az mindenesetre kérdéses, hogy a DGF Cross Industries meddig bírja tartani magát elképzeléséhez, amelyben a KTM részvények 51 százaléka feletti felügyeletről beszéltek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Wiener Schnitzel curry-vel?
Hááááát…..