A hétvégi, szezonzáró motoGP verseny talán leginkább emócionális pillanata volt Rossi búcsúcsókja, amellyel hőn szeretett M1-esétől köszönt el.
A szerelem hivatalosan a 2004-es szezon első versenyén lobbant lángra, az olasz csapatváltása után futamgyőzelemmel mutatkozott be az addig csupán a középmezőny után kullogó Yamaha nyergében. A dél-afrikai Welkom füvén csattant az első csók, most vasárnap Valenciában pedig az utolsó. Az út azonban hosszú volt, számos küzdelmes verseny és hosszú évek állnak a kettős mögött. Rossi az alábbi videóban az M1-es egymást követő generációiról beszél.
A mai nappal új korszak kezdődik: Rossi már a Ducatit próbálja ki, hiszen jövő évtől kezdve az olasz álomcsapatot erősíti.
Cimkék:
Az olaszok hazai túraenduróját „kissé” átalakították, néhány hasznos módosítással néz a jövő év elé a Moto Guzzi Stelvio.
Elolvasom »A napokban zajlik az új Triumph Tiger első sajtótesztje, ahol a kollégák mindjárt azt is kipróbálták, mi sérül meg az angol újdonságon, ha elesnek vele.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Most, hogy ily szép búcsút vettek egymástól, Rossi adhatja is már nekem az M1-est
FeR1!
Magam elé képzelem a tekintetedet, mikor az első kötelező, garis szerviz után megkapod a számlát:
Nagyon kíváncsi leszek, mit fog alakítani a Ducatival!
Galoscsabus, látod erre nem is gondoltam!
Dehát nem is az észérvek alapján kell motort venni vagy kapni
Főleg nem Rossitól.
Go Vale!
Javítottunk a színén is, mert őszintén, ronda volt amikor odakerültem.
A csúnya vörös fényezést menő fekete-sárgára cseréltünk…

http://www.youtube.com/watch?v=4U6ysA4zVZA
Ma a 10. időt érte el, majdnem 1,9 másodperccel lemaradva Lorenzotól, aki nyerte a napot. Ráadásul ahogy olvasom, érdekes programok futnak a Ducatinál!
Az időkből nem szabad még messzemenő következtetést levonni(pláne a Ducatinál).Egyenlőre ki kell választani melyik géppel akar menni Rossi jövőre,aztán odaadni Burgess mesternek a “hibalistával” egyetemben a kiválasztott gépet.Utána szike és felépülés.
Szerintem tiszta képet csak az IRTA teszten kapunk az erőviszonyokról.
Reméljük a Ducatit is csókolgatni fogja a végén.
Az M1 nekem is kéne. Jó lenne dolgozni járni
Hali! szerintem VALE olyan sikeres lesz a Ducatival is mint a Yamahával.Ő eleve egy nagy küzdő és ha gép is oké tuti a győzelem.2011 végére, az összesítés alapján, dobogos helyezés várható tőle!!
Imádom ezt a videót. 2005 körül lettem függő(bb) Talmának is köszönhetően. Előtte is bele-bele néztem 1-1 versenybe 90 óta, de azóta programigazító esemény. Perszehogy elolvastam Talma, Vale könyvét, hát… Lorenzoét sztm nem fogom. Majd talán ha ír egyet 40 évesen. Vale sokat dolgozott ezen a gépen. És most, hogy igennagyonjó gép lett, már nem csak az övé. Így hát kezdi elölről. Hajrá Vale!
Amikor ember és gép eggyé vállik = Valentino Rossi és a motorkerékpár
Azért el kell ismerni, hogy ez a “Horhe gyerek” tud valamit, amit csak kevesen.
Más lefosta volna a lábszárát ha úgy marad éppen csak motoron, mint ő most Valenciában, ehhez képest nem, hogy elment volna a kedve, inkább felspanolta a dolog
. De nem vesztette el az eszét, keményen nyomta tovább.
Ha valaki figyelemmel kísérte a Dottore életét a 125-től, akkor nem egy párhuzam van köztük.
Hatalmas küzdő mindkettő és cseppet sem porcelán-állúak, akik egy pofon után csak hátrálni tudnának. Amit Rossi idén művelt a lábtörése után….., amikor Lorenzo-t úgy tették fel a motorra és utána a dobogóra…, stb…
Na erre kevesen képesek. Ezért emelkednek felül a többieken, akik pedig nem lassúak, csak hozzájuk képest.
Pl. a Dani srác is félelmetesen gyors, meg kell nézni a startjait! Képes 4-6 helyet előrefúrni magát az első kanyarig. Csak általában eljön egy pont, amikor nincs tovább. Nagyon kevés versenyt tud végig koncentrálni. Egyetlen töréspont elég neki, hogy visszacsússzon, belassuljon. Soha nem lesz klasszis versenyző, úgy el fogják felejteni a nevét, mint a huzat, jön majd helyette egy másik spanyol fiu, ugyan abból az iskolából. De Vale, Jorge neve egy helyen lesz emlegetve a nagyokéval még nagyon.nagyon sokáig.
Várom a jövő szezont, remélem nem fogunk unatkozni
Motoron maradni a kényes helyzetben és nem megijedni. Ez a profizmus!