Honda VT750S Shadow | Suzuki VZ800 Intruder | |
Erőforrás | ||
Motor típusa | vízhűzéses 4 ütemű, 6 szelepes SOHC 52 fokos hengerszögű V2-es | 4 ütemű, vízhűtéses V2-es SOHC |
Furat x löket (mm) | 79 x 76 | 83,0×74,4 |
Hengerűrtartalom (ccm) | 745 | 805 |
Kompresszió | 9,6:1 | n.a. |
Keverékképzés | PGM-FI befecskendezés | üzemanyag befecskendezés 34 mm torokátmérővel |
Teljesítmény (kW/LE/fordulatszám) | 32,2/44/5500 | 39/53/6000 |
Forgatónyomaték (Nm/fordulatszám) | 62/3250 | 69/4000 |
Gyújtás | tranzisztoros | n.a. |
Indítás | elektromos önindító | elektromos önindító |
Erőátvitel | ||
Sebességváltó | 5 fokozatú | 5 fokozatú |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc | kardántengely |
Váz és futómű | ||
Váz típusa | n.a. | dupla acél bölcsőváz |
Első felfüggesztés | 41 mm-es teleszkópvilla 118 mm rugóúttal | fordított teleszkópos, tekercsrugós |
Hátsó felfüggesztés | két hagyományos lengéscsillapító, 5 fokozatban állítható előfeszítés, 90 mm rugóút | központi rugóstag, olajcsillapítás, tekercsrugó, 7 állásban állítható előfeszítés |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | n.a. | 32,3/141 |
Első fék | 296 mm-es féktárcsa, kétdugattyús féknyereg | 300 mm-es tárcsa, kétdugattyús féknyereg |
Hátsó fék | 180 mm-es dobfék | 180 mm-es dobfék |
Első gumi | 100/90-19M/C | 130/90-16M/C |
Hátsó gumi | 150/80B-16M/C | 170/80-15M/C |
Méretek és tömegek | ||
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2285/870/1135 | 2370/860/1130 |
Tengelytáv (mm) | 1560 | 1655 |
Ülésmagasság (mm) | 750 | 700 |
Szabadmagasság (mm) | 155 | n.a. |
Száraz tömeg (kg) | n.a. | 247 |
Menetkész tömeg (kg) | 232 | n.a. |
Üzemanyag tartály (l) | 10,7 | 15,5 |
Ár (forint) | 1.998.000.- | 2.198.000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Sziasztok!” :))))
Az intruderen milyen a hátsó dobfék?
inkább “Kedves nézőink!…” ?
Mind a két motoron nagyon hatékony a dobfék, és nagyon szépen is lehet őket adagolni.
Tökéletesen elégedett voltam mindkettővel.
Nálam a Honda a nyerő,bár a láncért kár.Szép letisztult vas.
Kicsit emlékeztet a HD Sportster-re.Jó a hangja is,kicsit talán lehetne erősebb.
A Suzuki nekem nagyon műanyag és a hazai utakra nem túl jó a futómű se.Nekem a súlya is kissé soknak túnik.
A kardán és az erő viszont jó pont
A VZ800 hátsó rugózása valóban kemény , én az 1000-es szervizen a leglágyabb fokozatra állíttatm és így már o.k.
Honda.