Az Intermot kiállítást még csak rendezték be, a lesifotósok azonban már a színfalak mögött elkapták az egyik olasz újdonságot, a Ducati 1198 SP-t. Hogy mitől SP? Nos, a recept egyszerű: vegyél egy 1198S-t, tegyél hozzá egy csipetnyi csúszókuplungot, egy kevés alumínium-tankot, és ne sajnáld belőle az 1.400 eurós Öhlins TTX futóművet. Ízletesebb lesz egy kis gyorsváltótól, de legfőképpen attól a tudattól, hogy mindez alig kerül majd többe a 2010-es 1198S áránál. Hiába, az olasz konyha csodákra képes…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »