Sajtófotókkal itt a BMW K1600GT és GLT

Intermot
2010. október 06., szerda - Macko

Az összes technikai adatuk ismert volt már, mégis most állt hivatalosan is nyilvánosság elé a kölni Intermoton a BMW két új óriása: a K1600GT és GLT.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

NRG -

Értik a dolgukat a BMW-nél. Nem vagyok ennek a kategóriának a híve és potenciális vevője, de ezek a motorok gyönyörűek!


bigwhite -

Die deutsche GoldWing


zöldi -

Ez a GT eszméletlen. 40. szülipara meglepem magam egy használttal. Már csak 12 év, addig kiforrja magát 😀


vendég -

 Ez azért nem Gold-Wing kategória, annál szemre kisebb, ha majd egyszer kit-car-t építek akkor gondolok majd ennek a motorjára is. 102 kiló 160LE nem rossz…


eko -

Valóban nem.

Ezzel valószinüleg lehet kanyarodni is..  


Helmets on -

Ejj mekkora bálnák…

2 kerekű autók..

 

Ez a sor6 dolog nem jön be azért..

 

“a xenonfény a szériafelszereltség része”

 

Azért megnézném azt a lámpát Luxmérővel. Trendi meg mittomén de nem feltétlen jobb!

 


XYZ -

Bár nem az én világom,de ha ebből a kategóriábol kéne választanom nagyon sanszos lenne a bálna bömbi.


eko -

“Azért megnézném azt a lámpát Luxmérővel. Trendi meg mittomén de nem feltétlen jobb!”

 

De! Feltétlen jobb.

(Már ha a jobb alatt a erösebb és precízebben irányitott fénnyalábot értjük.)


dani -

A ködlámpa elvileg azért sárga, mert az a spektrum jobb látást eredményez a párás, ködös időben. 

A Xenon spektruma épp a másik irányban tér el a normál izzótól, tehát vagy a fizika álláspontja változott azóta, vagy a Xenon rosszabb ködben, mint a sima izzó.

(Vagy az is lehet, hogy amennyivel erősebb, az kikompenzálja azt, hogy egyébként meg rosszabb, nem tudom.)

Lehet, hogy Helmets erre gondol.

 


eko -

Őszintén szólva én nem láttam semmilyen utalást a ködlámpára.

 

Az erősebb fény ködben nem előny, mert a köd(víz)cseppekről visszaverődik és nem látunk semmit. Ezért ködfényszoróban nem is lehet ívkisüléses fényforrást alkalmazni.

 

Szerencsére ennél a motornál már alulra, közelebb a talajhoz helyezték el, ahol ritkább a köd.


v_holiday -

Most még használom néhány évig az RT-t, de itt van a következő motorom!

 


Előző bejegyzés

Újdonság a Ducatitól: 1198 SP

2010. október 05., kedd
Intermot

Következő bejegyzés

Honda Monkey sornégyes blokkal

2010. október 06., szerda
Különleges

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt