Fűtőpatronos motoros kabátok a Bering-től

FOKT Motor
2010. október 05., kedd - FoktMotor

Az eső ellen egy jó, vízhatlan ruha sokat ér, de az átfázással már nehezebb mit tenni. (x)

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

mike -

Ez egész jól hangzik, a csajom elég fázós és amúgy is új kabát kell neki!!!


Attys -

ez nagy okosság,már csak az ára kérdéses

amúgy házilag rég ki van találva. sőt talán gazdaságosabban.

lehetett kapni sok helyen, legutóbb a lidl áruházaiban azt a „kézmelegítő” nevű cuccot,

ami szintén kémiai reakcióval működik. amivel viszont más hogy forró vízben újra lehet „tölteni”.

szerintem az a legnagyobb királyság, egy olyan izé legalább 1000 újratöltést tud. és ugyan nem lehet megszakítani de legalább 2 órán át melegít.

bár igaz hogy ezeket a lapokat könnyebb elhelyezni a kabátban. :o)



Xebulon -

Régebben mikor még olcsó volt, rövidrezártunk egy laposelemet, majd be a zsebbe. Persze nem motoron, hanem télen a kabátba. Az is bírta vagy félóráig. Okosabbak PTK ellenállást használtak úgy kicsit tovább bírta és szabályozva is volt.


galoscsabus -

Azért nincs ám új a Nap alatt!

Jó húsz éve használtuk már a vadászatban ezt az aktív vasporos tasakot.

Akkoriban persze még a germánok hozták meg rendelésre, mert itthon még a munkásőr pufajka volt a menő.

Ami nem tetszett benne, hogy kezdetben nagyon forró volt, majd elég gyorsan visszább vett és jó langyosan adta elő huzamosabb ideig. Ha kellett egy kis extra meleg, akkor elő kellett bányászni és felrázni a levegőn. Persze ez lecsökkentette az élettartamát. Azon felül igen drága volt. Már az egyszer használhatóságához képest.

A felfőzhető, géllel töltött puha műanyag tasak sem egy főnyeremény. A beígért 1000 alkalomból a legtöbb esetben jó, ha 50-ig eljutott. Azon kívül elég hamar kihűl és egy átlagos túrán nem mindig oldható meg a főzése. Persze mivel már filléres holmi, vihetünk belőle akár több tartalék garnitúrát is.

Mindkettő közös hátránya, hogy korlátozott felületen fejtik ki hatásukat. Előnyük, hogy egyszerű a használatuk és kompromisszumokkal ugyan, de komfortossá tehetnek egy késő őszi, hűvös motorozást.

Az igazán jó megoldást számomra a motor áramkörére köthető, fűthető mellény jelenti. Sok éve már, hogy télre sem teszem el a motort, akár komoly mínuszokban is használom. Egy pár, külön akkuról üzemelő fűthető talpbetéttel kiegészítve nem a komfortérzet vet véget a téli mókának.


versysfun -

Én is az elektromos fűthető ruhára voksolok és használom is.

Nem régen készítettem  fűthető kesztyűt, a tesztek alapján nagyon jól sikerült. Az összes ujjhoz raktam fűtőszálat, plusz kézfejhez, marokhoz.Gyakorlatilag az egész kéz le van fedve, főképpen azok a helyek a hol érintkezhet a széllel. Egyenként 10 W lett a teljesítménye.A legtöbb drágán árult fűthető kesztyűvel a baj az, hogy csak a kézfejet melegíti a fűtőbetét, legyen az elektromos vagy kémiai.


verpe -

Nekem csak a kezem és a lábam fázik, más nem.

Arra kéne megoldás.


nitrobi -

Az ezzel baj, hogy egyszer használatos (ha jól értem).

Amit én szeretnék a mocimra az a markolatfűtés és ülésfűtés. Nem tudom, hogy az aksim szeretné-e 🙂 Ill. egy fütőszálas kabát. Én télen leteszem a mocit, a jégbordák már roppant bosszantóak


Előző bejegyzés

A cowboyok jellegzetes öltözéke

2010. szeptember 27., hétfő
Wild West

Következő bejegyzés

Schuberth SR1: profiktól profiknak

2010. október 07., csütörtök
Újdonság

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

2025. december 20., szombat

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró