Körülbelül két éve, amikor először felmerült a motor megépítésének lehetősége, Vyperként emlegették. Bár az elnevezésre sokan emlékeztek, a néhány hete felbukkant első „kémfotók” kapcsán a motort nevezték Supermonsternek illetve Megamonsternek is. Közben az is kiderült, hogy a fejlesztés a „Project 0803” név alatt futott. Tegnap a motoros szaksajtó egyik legjelentősebb képviselője, az angol MCN elsőként közölte: tudomására jutott, hogy az új Ducati neve Diavel lesz, ami az ördög olasz, bolognai dialektusban használt elnevezése. Kérdés, hogy mennyire szerencsés egy angol nyelvterületre szánt motort egy olasz tájszólásban használt szóval elnevezni – nyilván a Devil, Diablo, Diabolo már foglalt, a Vyper kapcsán pedig sokan az amerikai sportautóra asszociálhatnak.
A hír szerint a jogvédelmi kérvény nemcsak a motorra vonatkozik, hanem ruházati termékekre és természetesen kiegészítőkre – tudjuk jól, a cruiserek, chopperek világában nagyon fontos a megfelelő életstílus. Pláne, ha olaszokról beszélünk…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A hátsó kerék jól ki van tolva, elég orrnehéz lehet.
Nem tűnik vészesnek, egy K-nak is elég nagy tengelytávja van…
Az sokkal inkább nagy gondnak tűnik, hogy egy krujzerrel ellentétben ezen van fék – méghozzá elég komoly, lesz itt még arca esés…