Nevezett úriember ugyanis több tisztséget is betölt, az osztrák gyártónál ellátott feladatai mellett az ACEM (The Motorcycle Industry in Europe – azaz az európai motorkerékpáripar szervezete) elnöki pozíciójában is tevékenykedik. Ezen szerepkörében jó egy hónappal ezeleőtt tett nyilatkozatában a következők szerepelnek:
“A gyártók reklámtevékenységében elsődleges szerepet kell kapni a biztonságnak: azokban a közúti epizódokban minden esetben felelősségteljes, biztonságos közlekedésnek kell szerepelnie. Kötelességük, hogy pozitívan befolyásolják a motorosokat. Minden olyan esetet, amikor agresszív, veszélyes motorozás, vagy motoros védőfelszerelések nélküli motoros látszik egy reklámfilmen, azt az ACEM ki fogja vizsgálni. A motorkerékpár-ipar marketingtevékenységének fontos szerepe, hogy fokozza a motorozás biztonságát.”
Úgy látszik, Stefan Pierer ACEM elnök elfelejtett beszélni Stefan Pierer KTM-tisztségviselővel. Mi látható ugyanis a 125-ös Naked (kimondottan kezdő motorosknak ajánlott belépőmodell) legújabb reklámfilmjében, amely a Facebookon jelent meg napjainkban? A fiatal motoros a járdán közlekedik, félcipőben, rövidujjú pólóban, csupán bukósisakot viselve védőfelszerelésként. Mit lehet erre mondani? Ejnye-bejnye…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nem ehhez a cikkhez tartzik, de sehol nincs olyan, hogy vélemény az oldalról, így ide írok.
Kissé meglepődve tapasztaltam, hogy a legtöbbet kommentált cikkek között 10-11 kommenttel lehet elsőnek lenni.
A BMW VS. Yamaha cikk a maga kb 40 hozzászólásával nem fért ide.
Ez így elég gagyinak tűnik, inkább írjátok oda, hogy amit még 200 embernek el kell olvasni, mert megharagszik a cikkíró, vagy ilyesmi.
Azt hittem ez egy komoly oldal, de tévedtem.
üdv: igaziparaszt
igaziparaszt!
A GS vs. ST cikk hosszú ideig ott volt a legolvasottabb ill. a legtöbbet kommentált cikkek között. Azonban két héttel a megjelenés után már nem számít aktuálisnak, így kikerült az említett két blokkból. Egyébként ezt mi, szerkesztők nem tudjuk befolyásolni, a motor automatikusan kezeli.
Nyilván elképzeltél valamit, de az nem úgy van: nem akarlak megsérteni a hitedben (kommentek között a véleményem a hitről), de előbb talán tájékozodj. 🙂
Erre egyébként ez a fórum egy remek lehetőség.
T.J.
Igen, a legtöbbet kommentált és legolvasottabb blokkok automatikusak, az elmúlt 1 vagy 2 hét alapján képződik a mostani beállítás szerint.
Nem követendő ez az öltözék és a KTM-nek(is) azért illene odafigyelni a példa mutatásra.Pláne egy kezdő motor promójában.
Hét elején láttam egy Gixxer ezresen újjatlan póló-short-edzőcipő trióban egy pasast,még nézni is rossz volt.Egyszer elcsúszik 90-100 körűl és a plasztikai sebészek 3hétig non-stop foltozzák a seggét.
Valóban felelőtlenség így reklámozni egy motort, hogy hiányos védőöltözetben van a reklám arc.Főleg a fent nevezett úriember kijelentése után.
Speciel felül rajtam mindig van a protektor mellény, kabát. Lábamon térdvédő. Ha öt métert megyek is beöltözök.Persze gatyrohasztó hőségben nem veszek kabátot. És bizony egy hete én is vétkeztem..Elindultam egy szál pólóban(térdproti azé volt)Ugyan is egy régen nem látott hölgyemény felkérésére indultam útnak, ki a hátsó ülésen elhelyezkedve erősen kapaszkodott de volt ami akadályozta, hogy az izgalmában közelebb kerüljön teljes testtel és félelmét tompítva jobban átölelhessen.Ezek az orbitális csöcsök voltak! Kanna kanna kanna! Te térdvédő volt rajtam!!