Úttalan utakon, másképpen

Különlegesség
2010. augusztus 03., kedd - TeeJay

Ha civil használatban lévő katonai járműről beszélünk, mindenki a Hummerre gondol. Az amerikai katonai motorkerékpárok végül nem kerültek forgalomba, pedig…

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék:


Hozzászólások (9 hozzászólás)

nitrobi -

Ez a fogyasztás lenyűgöző!

Ezek szerint lehet ilyen motorokat építeni csak akarni kell. Igazi (nemcsak) városi alternatíva lehetne pedig.


manko92 -

MINDENT LEHET CSAK AKARNI KELL

elektromos motort is lehet jót építeni mint hidrogén üzeműt is és diesellel teletankolhattó motort

Nem hülyeség, hogy vannak ilyenek (kiprobálnám milyen lehet)


Zolikv -

Azért ne lepődjünk meg, hogy civil kereskedelemben nem villognak vele.

A mostani megalomán világban 33 lóerővel nem is lehet. Mivel reklámozza? Hogy 1000 km-t futhatsz vele egy tankkal? Aki rááldoz 16000 pénzt nem hiszem, hogy a fogyasztás lenne a fájó pontja.

Hogy a hadseregnek jó? Miért ne lenne, hisz valóban egy jó konstrukciónak tűnik a hatékonysága meg egyenesen lenyűgöző.

Sajnos ez is csak egy álom marad, pedig szívesen látnék egyet a garázsomban.


alvaro -

Én bizony kipróbálnám.

A hatótávja lenyűgöz, közlekedéshez és túrázáshoz lehet, hogy tökéletesen meg is felelne nekem a 33 lóereje, megfelelő nyomatékkal.

Meg persze rögtön nekiállnék lefaragni a fogyasztását, tuti megy az 2 liter alatt is 😀

 

Ja, meg legyen elnyűhetetlen, azzal tudna még csak bevágódni nálam!


TeeJay -

Nyilván az ára a leggyengébb pontja, de ez alapvetően a mennyiségből, az amerikai, egyedi gyártásból ered. Elő lehetne ezt állítani olcsóbban is…

Az amerikai patriótákat tekintve meg nem biztos, hogy nem volna kelendő, sőt…


nitrobi -

„Ja, meg legyen elnyűhetetlen,” – szerintem az mivel katonai. Ott nem lehet a semmi közepén szerelgetni. Nincs baj a teljesítménnyel szerintem, nem kevés azért, valószínűleg baromi nyomatékos lehet.  Nem is ronda. Ennek mennie kell hidegben melegben, szárazságban esőben, valószínűleg ez is feltétele volt az amcsi hadseregnek. dakaron ki kellene próbálni egy ilyet 🙂


galoscsabus -

Szívesen kipróbálnám!

Ezzel a motorral új értelmet nyer az „egy seggen ezer kilométer” !


hufiblog -

Kár, hogy a gyártók nem nagyon gondolkodnak az endurós vonal fejlesztésében

…minden esetre ezek közül bármelyiket kipróbálnám


TeeJay -

„Kár, hogy a gyártók nem nagyon gondolkodnak az endurós vonal fejlesztésében”

Hm?!

2 éve kijött a kis GS, a Teneré, idén a Super Teneré, hogy a megújult, 30 éves GS-ről és GSA-ról már ne is beszéljünk. Ugyan a Multistrada 1200 inkább túramotor, de amennyit átlagos felhasználó terepen megy, annyit az is bír. A címlapon meg ott a Triumph újdonsága, de hondás pletykákat is hallhattunk már… Talán csak a Suzuki van lépéskényszerben, a V-Strom 1000 európai kivonása után csak a 650-es van a palettájukon.

Mi kellene még, toronyóra lánccal?


Előző bejegyzés

Új csapat a Dakaron

2010. augusztus 02., hétfő
Dakar

Következő bejegyzés

Tinilány egy motoGP gép nyergében

2010. augusztus 04., szerda
Emancipáció

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt