A garmishi találkozóban az a legszebb, hogy nem csupán a pavilonok között kiállított motorokon van mit csodálni. Persze itt sem lehet betelni a látvánnyal, de a bejárat közelében vagy éppen a kemping előtt levő parkolóban is órákat lehet csemegézni. Van itt minden: döbbenetes állapotú veterán gépek, amelyek napi használatban vannak, vagy éppen csak a találkozó tiszteletére veszi őket elő féltő és gondos gazdájuk; minden képzeletet felülmúlóan pihent elmére utaló vagy éppen ultra-praktikus átépítések (ezek királya szerintem az az alumínium oldalkoffer, amelyet hűtőszekrénnyé alakítottak át, a kis hőcserélőt és kompresszort az alján hordta). A többi olyan motorról, amelyekre eltátottuk a szánkat, nem a karaktereket pazarlom, inkább beszéljenek róluk a képek maguk!
A fenti és a galériában található képek csupán egy kicsi ízelítőt adhatnak a BMW Motorrad Days világából, amelyen mindenki a kék-fehérek nagy családjának tagjává válik. Aki kedvet kapott, annak egyetlen lehetősége van: 2011-ben ellátogatni Garmisch Parterkirchenbe. Biztos, hogy megéri, és nagyon remélem, hogy mi is ismét ott leszünk!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
”a G450X és a Husquarna modellek egy könnyű krosszterepen ízlelhetők meg.”
Ja, egy kör után kiköptem a tüdőmet!
Garmisch-sal csak egy baj van:
idáig úgy lebegett előttem, hogy egyszer szeretnék eljutni oda.
Most már úgy érzem, mindig el kell mennem..
Bár ez egy BMW-s rendezvény, de nyugodtan ajánlható azoknak is akik más márkájú géppel érkeznek. Voltak ilyenek is szép számmal, főleg Olaszországból, de felfigyeltem egy 125cm³-es Honda robogóra is, amelyen bécsújhelyi rendszám díszelgett és egy idősebb házaspár ült rajta.
A rendezvény hangulata, a programok színes volta, a táj, no meg az odavezető – szerpentinnel teletűzdelt – utak miatt is felejthetetlen kirándulás marad, függetlenül a rendező márkától.
A “Motorozás” az elmúlt évig számomra a bütykölgetés mellett főként motoros rendezvények, találkozók látogatásását jelentette, javarészt kishazánk határain belűl, sőt vettem már ki részem a szervezésből is…
Tavalytól több lehetőségem nyílt rentgeteget motorozni és kilómétertízezreket gyűjteni, kaptam is az alkalmon: irány Mackóékkal Garmisch-Parterkirchen, eddig még nem is hallottam róla nemhogy a nevét kiejtsem 🙂
A lényeg, hogy elmondhatom sokminden átértékelődött bennem a motoros és egyébként is a rendezvényszervezésről alkotott gondolataimban. Ekonak van tökéletesen igaza, hiába voltam ott szinte alvás nélkül az elejétől a végéig, hiába jártam, néztem és próbáltam végig mindent, nagyon nem volt elég és jövőre sem lesz az 🙂
Köszönöm, hogy veletek tarthattam, és had legyen ez így többször, sokszor…
A próféta szóljon belőled!
Garmisch annyira körül van véve hegyekkel, hogy 1936-ban téli olimpiát, 1978-ban alpesisí világkupát tartottak, és tartanak majd jövőre is, sőt 2018-ban ismét téli olimpiai helyszín lesz.
Jó régen voltam a BMW találkozón, de azóta visszavágyom. Remélem egyszer még újra eljutok én is, mert nagy élmény volt. Remélem jót motoroztatok az oda- és visszaúton…
Körte, jövőre szervezünk egy Onroad.hu ki-és visszautat!
Helyes, helyes. Nagyon klassz megtervezett útvonalam van hozzá, minden fontosabb, útbaeső és útba nem annyira eső hágó és alpenstrasse érintésével.
Érdekes, sehol ez a video. A saját honlapján is csak pár sor, meg egy nagyon kicsi foto.
“Aiming high
In the land of the pyramids I tried my first jump in the dunes. Unfortunately, I was a bit too optimistic: I stormed up the dune at a speed much too fast and became airborne on a crest. The rest is a very dusty story…
“