|
Honda VT1300CX
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű SOHC 52°C V2
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1312
|
Furat x löket (mm)
|
89,5 x 104,3
|
Sűrítési viszony
|
9,2:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
42,5/58/4250
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
107/2250
|
Gyújtásrendszer
|
Digitális, 3 dimenziós térképpel, hengerenként 2 gyertya
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
5 fokozatú
|
Szekunder hajtás
|
kardántengely
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
csőváz
|
Futómű elöl
|
Ø 45 mm teleszkópvilla, 102,4 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag, 95 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 336 mm tárcsafék, kombinált háromdugattyús féknyereg
|
Hátsó fék
|
Ø 296 mm tárcsafék, kombinált kétdugattyús féknyerek és ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
90/90R21
|
Gumiabroncs hátul
|
200/50R18
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2575/900/1150
|
Tengelytáv (mm)
|
1805
|
Ülésmagasság (mm)
|
678
|
Hasmagasság (mm)
|
126
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
12,8
|
Menetkész tömeg (kg)
|
309
|
Ár
|
|
Ft
|
3 598 000
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Semmilyen gyári motor nem lehet chopper. A chopper épített vagy átépített motor. Sorry, no offense 🙂 Kérek még cikkeket a cruiser-custom szekcióból, nekem bejön a téma.
Kipróbálnám!
Szép, minőségi de nekem túl letisztult.
A nyomaték magas, de vérszegény?. Mondjuk ha hosszúak a fokozatok..
Igen, ezt a nyomték dolgot csak érintettem a cikkben, mert tudom, hogy ez sokaknak ilyen fixa ideája.
Ennek a motornak 100 Nm a maximális forgatónyomatéka, ami köbcentire vetítve soknak biztosan nem nevezhető.
És abban teljesen igazad van (hogy mint minden keveset forgó motorhoz) viszonylag hosszú áttételt kell tenni, ami meg úgyis megeszi a kerékre jutó nyomatékot.
De ennél a motornál ez tökmindegy szerintem. Ilyenre van hangolva. Akik értenek hozzá, azok szerint ez így jó.
Vilmo, hamarosan Kawasaki VN1700 teszt jelenik meg.
Gyönyörű motor, de asszem nem én vagyok a célközönség 😀
Nem volt benzin benne? Mást nem tudok elképzelni, hogy el sem indítottátok!!!!???
Gyönyörű és vérszegény.