Több, mint egy éves találgatásnak vetett véget a Triumph, amikor bejelentette, hogy valóban új motor kiadását tervezik, s rögtön két masináról beszélnek. A legutóbbi virtuális gépek a nagytestvérhez hasonló, aszfaltenduro képét jelenítették meg, s ez akár igaz is lehet, de az offroad motorozás kedvelőinek sem kell aggódniuk: az első képek és a videó egy igazi terepgép megjelenését vetítik előre, amely az F800GS-nek állít közvetlen konkurenciát. Természetesen a találgatások még most sem értek véget, második modellként néhányan nem egy utcai változat, hanem egy nagyköbcentis terepező megjelenését várják a többes szám kapcsán, amely a kategória etalonjával venné fel a versenyt.. A kis angol cég a válság ellenére pozítív mérleggel zárta a tavalyi évet, a paletta bővítésével pedig egy egyre népszerűbb kategóriában újabb piaci lehetőségek nyílnak meg a gyártó előtt.
Egyelőre nem áll rendelkezésre több információ, a Triumph Adventure-nek keresztelt motor(ok)nak egy internetes oldalt szentelt az angol gyártó, amelyen követhetőek lesznek a modell bemutatásáig kiadásra kerülő ízelítő videók – négyhetente kapjuk az információ adagokat. A következő tehát augusztus 7-én várható, amelyben az erőforrásról tudhatunk meg többet, azután a vázról kapunk információkat szeptember 1-én, majd október elején a kapcsolódó kiegészítők kerülnek bemutatásra, vagy legalábbis ízelítőt kaphatunk belőlük. A motor valószínűleg az idei EICMA-n fog debütálni novemberben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Kicsit elfogult vagyok, de asszem lassan (inkább gyorsan) a Suzukinak is lépnie kellene ebben a szegmensben mert már az összes - vélt vagy valós - konkurense beelőzte
Azért ár/érték arányban a suzuki DL-je újan és használtan is nagyonjó alternatíva bizonyos igények kielégítésére ma is.
A valós és vélt konkurenseknél csak a valódi terepképességekkel nem igazán rendelkezők voltak úgy is a porondon, namármost a Honda nem lépett még, a Yamaha meg egészen más motor. Véleméynem szerint a Suzuki-nak nincsen ambíciója “GS-gyilkos” kifejlesztésére.
A Vara mellé tettek alternatívát, ami nem is volt rossz, még ha nem is lehet egy lapin említeni a két motort //1000-es nagyon nyers motorilag – 650 pedig gyenguci a varához képest//
Duki, triumph megint más kategória… …igazából a suzuki valószínüleg valami olyasmivel fog kijönni idővel, ami a DL méginkább utcai verziója lesz, amolyan Versys forma… …ha az árképzést nem baxxák el van létjogosultsága a piacon.
Szuzukiék alapvetően két szegmensben nagyok hagyományosan: gsx-r és a budget motorok.
GSX, GSF – mind igen sikeresek, nem azért, mert annyira innovatívlenne a technika, vagy annyira aránytalanul olcsó lenne, hanem egyszerűen passzol a csomag.
Sógoroknál motoroztam a hétvégén, 2db 1250 essel mentünk. Hát azt kell mondjam, hogy nagyon kitűnt, hogy mi “csórómotorosok vagyunk”. KTM, duki, triumph, bmw ott ezek szaladgálnak úgy, mint itthon a CB500 ak, suzi GS-ek gsf-ek és néhány CBF… .
Sokan használnak arrafelé azonban régi motorokat. Komoly túrázásra nem zavarja őket, hogy 20 éves a vas, és az is lehet, hog ynem anyagi okokból nem cserélnek, hanem azért mert az még jó.
Ezek a kémfotóóóóók :D :D :D bexarás……
Susnyásban ott lapult Dian Fossey— —már 50 éve, és egyszer csak jött valami ami nem gorilla… …meg is lepődött,és gyorsan lekapta!!!
//tuti így volt, egy kém-besúgó mondta :D //