A tökély maga

Tulajdonosi teszt
2010. június 18., péntek - Taro

Az első magyarországon forgalomba helyezett Super Teneré tulajdonosa számol be tapasztalatairól, amelyek jó részét terepen szerezte.

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (18 hozzászólás)

BananaJoe -

Ha csak a szöveget olvasnám, azt mondanám szép mese. Viszont így, hogy képek is vannak hozzá így már elhiszem.

 

Tényleg ennyire jó motort sikerült összehozniuk hogy mindenhol csak dícsérik?


Hosszú Toll -

Azt hiszem 11-én találkoztunk a Transalpina északi részén, egy szürke KTM 950 Adventure-val vertem a port felfele.


Taro -

Nem mindenhol:-)))

A motorozz-on fikázzák, persze csak akik még nem mentek vele:-)))

Igen találkoztunk egy szürke KTM-el.

Hali


Zolee70 -

Nem egy átlagos story, a többség csak a szája szélét nyalogatja a sok motor, idő, túra, na meg a pénz szaga alapján. Most irigyejelek vagy mi?


BananaJoe -

Látom lassan érkeznek az irigyek is.

 

Csak 1 észrevétel: ha megnézitek a http://www.yamaha-motor.hu-n a ST 360-fokos nézetét akkor a jobb oldali lábtartón ott sincs koptató. Ez miért?


bigcet -

 :-)


NRG -

túl szép a történet, mintha lenne egy kis elfogultság is benne, de akkor is hitelesebb, mint annak a fikázása, akinek még motorra sincs jogsija.

Tényleg irígylésre méltó ilyen lehetőségek mellett motorozni.

 


versysfun -

Jó kis story, izgalommam olvastam végig, és így képekkel illusztrálva még ütősebb. És kösz, hogy megosztottad az ország első Teneréjének minden jóságát. (nevedre íratnál?thx) Ráadásul Erdély gyönyörű tájain volt szerencséd mind ezt élvezni. Ehh.A felettünklakó adja meg sokunknak, hogy rázza a seggünket egy saját nagy Teneré, ne csak mindig a hazánkban középfeszültségen ismert hálózati feszültség, amely működteti otthonunkban a sok hasznos és kevésbé hasznos készülékeinket.  Most értem haza motorozásból, de a cikk után már mennék is vissza. :)) Eszméletlen jó ha van egy ilyen túragépe az embernek, legyen az GS, vagy KTM esetleg a Teneré. Nagyon élveztem a szar úton motorozást anno amig megvolt  a klr600-am. A földutakon éppen azért jó menni mert a táj eredeti önmagát nyújtja amit lassú tempónál tökéletesen ki tudunk élvezni!Sokat voltam szilárd úttól távol erdőn, mezőn, felcuccolva, kaja, pia stb.Csak már öregecske volt, és a végére többet szereltem mint mentem.

A versys-el is el szoktam merészkedni elég sűrűn föld utakra, dehát az utcai gumi nem tolerálja nagyon az eksönt. Elvileg nem  oda való a vas, de jól kezelhető és a futómű is elég jó.

Ma hazafelé kerülővel jöttem, fölmentem a börzsönybe, gyönyörű volt.

Egyszer legyen sok pénzem, televerem a nemlétező garázsomat én is egy csomó vassal !! Azért lelkem mély bugyrában igen, picit irigy vagyok én is, de szerintem még sokan vagyunk így ezzel a cikk után. Aki nem irigy az vagy hazudik vagy gazdag. Sok, gyönyörű tájakon eltöltött kilómétert kivánok neked és a vasadnak! Ui: Bocs a szófosásért.

 

 

                                         


Taro -

Srácok!

Az irigységről annyit, hogy abban az esetben örülök a jelenlétének, ha ez az irigység további mégnagyobb teljesítményre ösztönöz titeket, akár annak érdekében is, hogy legyen egy Super Tenerétek!

Nekem megadatott, hogy azt csinálom amit szeretek, van elég szabadidőm, pénzem a hobbymhoz.

Én azonban egy szál gitárral kezdtem az életem és 5 vállalkozásba is belebuktam, mire egy beindult!

Azt is irigyli valaki, amikor a feleségemmel ketten osztoztunk fél doboz cigin, annyira nem volt pénzünk?

Szívesen cserélt volna velem bárki, amikor éjjel 3-kor még keményen dolgoztam évekig?

Egyetlen irigy emberre sem haragszom. Ha pozitív a dolog és serkenti őt, akkor még örülök is neki. Ha negatív, akkor nem érdekel, max sajnálom a lelki szegénységét:-))))


Taro -

Ja és kipróbáltuk kemény terepen is:-), csak nem tudom, hogyan kell képet beilleszteni.

Szóval annyiban módosítom a történetet, hogy a kipörgésgátlót minden leállítás után újra ki kell kapcsolni, illetve az ABS komoly siratófalon pont annyira nem lassít, mint a GS-nél.

A motor egyáltalán nem sérülékeny, pár keményebb perec (jobb oldalra, bal oldalra) után sem keletkezett fikarcnyi kár sem!

Olyan terepen, ahol KTM 530; KTM 450-esekkel mentünk és bizony ők is pereceltek, tökéletesen megállta a helyét, sőt homokban odavert nekik:-)))

(TKC-val, mikor ők mitas C2-vel nyomultak)


PePe-VFR -

Taro, így ismeretlenül is gratulálok a géphez! Nagyon jó az írás és a képek láttan leesett az állam (azóta is keresem). Úgy érzem neked bejött ez a masina!

Én tavaly voltam először Erdélyben. Hozzáteszem hogy nem önszámtamból, inkább azt mondanám, hogy úgy vonszoltak el (aki ismer az tudja hogy ez súlyos feladat), de azzal az érzéssel jöttem haza, hogy “vissza kell menni”!


Zolee70 -

Basszus, nem szégyen ezt bevallani, irigyellek. Ha pedig megdolgoztál érte, gratulálok, de szerintem ne nagyon hangoztasd. Egyrészt sok a rosszindulatú ember, másrészt van, aki ugyan olyan keményen dolgozik, mint Te, mégsem jön össze, és annak egy kicsit rosszul esik. Nem Rád haragszik e miatt, hanem a világra, amiért olyan, amilyen.


vilmo -

 Hogy ki milyen motort vesz abszolút magánügy, a sokmilliós drága géppel nincs semmi problémám egész addig amíg nem kezdik úgy beállítani hogy kétszer annyiba kerülő gép=kétszer akkora élmény, ez ugyanis nettó baromság, nem kevés rosszindulattal fűszerezve. Vehetnék én is valami csilivili új gépet, a költségvetésem elbírná de sóher vagyok és ha kapok fiatal használtban 1,5M körül ami teljesen megfelel nem adok érte háromszor annyit. Szerintem sokan vannak így. Na, ennyit az anyagiakról  Egyébként jó a cikk, köszönjük.


BIKE-R -

Ha valakit érdekel a Transalpina túra teljes beszámolója, itt megtalálja: 2010.06.10-13 – Transalpina túra


baron -

A transalpina-ból az utolsó 2 szótag érdekel.


eko -


Nocom -

Élvezetes olvasni a beszámolót. GRATULÁLOK a motorodhoz.

Sok-sok kilométert bele!


Taro -

Hát srácok, rossz hírem van.
Sajnos az új, XT 1200 tenere tényleg műenduró 🙁
Mindenki, aki vásárláson töri a fejét, érdemes elgondolkodni.
A motor 5000km után tréleren érkezett a szervizbe.
Továbbra is fenntartva a korábbi véleményt, fontos kiegészítés:
5000 km (utolsó 1500km aszfalt) alatt kilyukadt a hűtő!!!
Véleményem szerint szerelési hiba okán (vagyis a ventilátort nem megfelelően szerelték fel, esetleg deformálódott). Az történt, hogy a ventilátor pereme lukasra csiszolta a hűtőt.
A Yamaha szerint a hiba nem a gyártó, hanem a nem rendeltetés szerű használat eredménye.
Amennyiben a Yanahának van igaza, úgy ez a motor csak aszfaltra való (nekem azért van olyan motorom, ami aszfalton jobb).
Tény, hogy a motor eldőlt párszor 2-5 km/h sebesség mellett, de jelezném, hogy sem az idomok, sem semmi nem sérült meg.A ventilátornak nem változott a hangja, mióta felültem rá.
Ez a motor eladó, akit érdekel pü.


Előző bejegyzés

Letisztult, kiforrott, nyugodt

2010. június 16., szerda
Teszt: Honda CBF1000F

Következő bejegyzés

Csillag születik

2010. június 21., hétfő
Teszt: Honda PCX 125

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt