Körutazás a kenőanyagok világában

Kenőanyag
2010. március 02., kedd - eko

Ahhoz, hogy kedvenc kétkerekűnk tökéletesen működjön, nem csupán a megfelelő guminyomás és a lánc ápolása fontos, hanem a lehető legjobb kenőanyagok alkalmazása is. Foglalkozzunk most a motorolajokkal!

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

Moto-Cat -

Eko! Már megint egy fantasztikus cikkel gazdagítottad az onroad palettáját. Nekem nagyon aktuális. Hamarosan el kell döntenem, hogy milyen olajat töltök a tartályba. Figyelembe fogom venni a cikkben felsorolt tényezőket. Nagyon köszi.


Ger1 -

Nagyon jó a cikk!

Remélhetőleg nekem is esedékes lesz hamarosan 🙂


versysfun -
Eko the best forever!! Nagyon ott vagy a szeren, kösz a cikket hasznos nagyon. Kis paraszti eszem is csócsálja, szinte issza a soraid!! :)))))))))))))))) Egyet mondj meg, méééé csak most kezdtél írogatni nagyban? 🙂

eko -

 Mert csak most jutott el a rábeszélés arra a szintre, hogy beadjam a derekam,   hiszen eddig inkább az ellenkezöjét értem el, ha belekotyogtam valamibe. 

 


Macko -

Meggyőztem.


Narg -

Aktuális, józan paraszti ésszel is felfogható,tartalmas cikket olvashattunk! Még sok sok ilyet!

 

 


versysfun -

Mackó verbális meggyőző ereje hatott rád?Vagy kihasználta a testi felépítéséből származó előnyeit is? 😀

Jó hogy rábeszélt.

És most, hogy elolvastam a cikket, rájöttem, hogy a versys-ben egy fos olaj van. Castrol act evo 10w-40- es. A kawánál dicshimnuszt zengtek róla majdnem. Báe figyelembe vették, hogy nem vagyok száguldós típus, tehát nem pörgetem a vasat tökig. Eko, vélemény az olajról? 🙂


eko -

 Megkérdezte, hogy “nincs-e kedvem..” olyan hangsullyal, hogy arra csak egy választ lehetett adni!  

 

Az emlitett olaj szerintem egy nagyon jó általános célú motorolaj API SG-s teljesítményszinttel. Olyanoknak, akiknek télen alszik a motorja, és szélsöségektöl mentesen motoroznak. 

A motorod igényeiröl a kezelési útmutatóból tájékozódhatsz.


versysfun -

Eko, thx a választ. Hát télen pont nem aludt sokat, viszont sz tény, hogy nem hajtom a gépet. Na majd köv olajcserénél valami ütősebbet rakok bele.


vizizé -

Azért a Liqui Molyn és a Mobilon túl is van élet 😉

Nézzetek rá a Fuchs Silkolene termékekre. Szerintem barátságos ár/érték arányban vannak.


eko -

 A képek csak illusztrációk!

Nem ajánlás, vagy reklám.


Előző bejegyzés

Találkozás egy ismeretlennel, avagy a BFG sztori

2010. február 26., péntek
Ritkaság

Következő bejegyzés

Dán finomság csak műértőknek: Nimbus

2010. március 13., szombat
Oldtimer

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt