Földünk fosszilis energiahordozó-készletéről és annak birtoklásáról már számos statisztika és elmélet látott napvilágot. Egy biztos: a készlet véges és fogyóban van. Oly annyira, hogy sokan az elektromos hajtású közlekedési eszközök térnyerését várják. A Pike Research napokban napvilágot látott elemzése szerint a következő hat évben az elektromos hajtású kétkerekűek száma ugrásszerűen megnő, 2016-ig 466 millió ilyen járművet értékesítenek világszerte. Közülük kettő a Quantya napokban bemutatott újabb elektromos motorjai.
A Squter és az MMX Junior ugyanarra az elektromotorra és kapcsolódó lítium-ion polimer akkura épülnek, mint az Evo1 és a Strada modellek. A Squter elektromos robogó maximális sebessége 80 kilométer/óra, amelyet 70 kilométeres hatótáv mellett tud biztosítani, míg az MMX egy teljesítményében és sebességében korlátozott, fiataloknak készült kis krosszmotor. A gépek annyira újak, hogy áruk és forgalmazásuk kezdete még nem ismert.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A robogó nálam esélyes, de remélem jóval olcsóbb lesz, mint a Vectrix.