Használj defektmentes gumit!

Goodyear
2010. február 02., kedd - Macko

Íme egy vicces reklám-videó a Goodyear defektmentes abroncsainak népszerűsítésére.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

NRG -

arról szívesen olvasnék hogyan működik ez a gumi!


Macko -

Autóknál ismerem a Run Flat Tyre abroncsok működését. Motoroknál megvallom őszintén még nem is hallottam róla. Az autóknál alkalmazott technológia biztosan alkalmatlan a motorgumikban való alkalmazásra, így ott valami márt kellett kitalálni.

Utána fogunk nézni mindenképpen, főleg hogy a Goodyear-nél van kapcsolatunk.


NRG -

előre is kösz! Addig is marad a defektspray, csak lenne már  + *C!!!


eko -

 Itt az van!

+1°C!   


eko -

 Amúgy a Goodyear gyárt motorra is gumit?

 


dani -

NRG, itt írtunk róla röviden: http://onroad.hu/motor/hirek/843/

Volt videó is, de hirtelen nem találom.

 


Macko -

Illetve én a defektrpaynél jobbnak találtam a Slime (ejtsd: SLÁJM – és úgy is néz ki! ) nevű készítményt. Az a gumis, ahova Budaörsön járok, forgalmazza. Egy sűrű zöld cucc, amit akár defektnél a szelepen át, akár a gumi felszerelésekor megelőzésképpen betehetsz az abroncsba. 6 mm-es lukig, amennyiben az a futófelület középső részén helyezkedik el, automatikusan eltömíti a lukat. Kipróbáltam (konkrétan több mint 10000 kilométer óta ott van a hátsó abroncsomban), és valóban nagyon jó.

Egyetlen hibája, hogy megelőzésnek a hátsó gumiba lehet csak beletenni, mert az elsőben vibrációt okozhat, és a gumis szerint azt nem is tudja tökéletesre kicentírozni.

A Goodyeart még nem értem el. Az eredeti cikkben szerepelt egyébként így: “autó- és motorkerékpár defektmentes abroncsokat reklámoz a videó”.

Amúgy a felkerülés egyetlen oka a viccessége.


TeeJay -

eko!

Csak ATV-t találtam az oldalukon.


NRG -

itt -8*C van! A gumiról meg annyit, ha Indiába jó, akkor talán ezekre az utakra is! Lehet is itthon kapni ilyet? Mert a következő gumicserénél érdekelne.


Macko -

NRG: azért egy ismeretlen tapadási tulajdonságokkal rendelkező gumit csak azért, mert van benne valamilyen kulimász, nem biztos, hogy érdemes bepróbálni! Ha esőben elesel, nagyobb lesz a kár, mint egy esetleges defektnél.

Én már kaptam 130 fölött első, azonnali teljes nyomásvesztéssel járó defektet. Simán meg tudtam fogni a motort, még csak félelmetes sem volt a dolog. Ugyanakkor volt már rossz gumim, amivel állandóan csúszkáltam. Na azt nem szeretném még egyszer!


NRG -

természetesen leinformálnám vétel előtt! Mindenesetre engem érdekel.


Előző bejegyzés

Nyerd meg az ajándékot! – 15. forduló

2010. február 02., kedd
Nyereményjáték

Következő bejegyzés

A nagy visszatérés

2010. február 02., kedd
Technika

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt