A gumidefekt az élet minden területén kellemetlen, sőt sokszor kimondottan veszélyes. Ezért jelentek meg a defektmentes abroncsok. A Goodyear legújabb reklámjában ezt népszerűsíti.
Persze hogy van benne szex, hiszen a defekt ott is veszélyes, na meg hogy lehetne hatékonyabban gumit értékesíteni…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
arról szívesen olvasnék hogyan működik ez a gumi!
Autóknál ismerem a Run Flat Tyre abroncsok működését. Motoroknál megvallom őszintén még nem is hallottam róla. Az autóknál alkalmazott technológia biztosan alkalmatlan a motorgumikban való alkalmazásra, így ott valami márt kellett kitalálni.
Utána fogunk nézni mindenképpen, főleg hogy a Goodyear-nél van kapcsolatunk.
előre is kösz! Addig is marad a defektspray, csak lenne már + *C!!!
Itt az van!
+1°C!
Amúgy a Goodyear gyárt motorra is gumit?
NRG, itt írtunk róla röviden: http://onroad.hu/motor/hirek/843/
Volt videó is, de hirtelen nem találom.
Illetve én a defektrpaynél jobbnak találtam a Slime (ejtsd: SLÁJM – és úgy is néz ki! ) nevű készítményt. Az a gumis, ahova Budaörsön járok, forgalmazza. Egy sűrű zöld cucc, amit akár defektnél a szelepen át, akár a gumi felszerelésekor megelőzésképpen betehetsz az abroncsba. 6 mm-es lukig, amennyiben az a futófelület középső részén helyezkedik el, automatikusan eltömíti a lukat. Kipróbáltam (konkrétan több mint 10000 kilométer óta ott van a hátsó abroncsomban), és valóban nagyon jó.
Egyetlen hibája, hogy megelőzésnek a hátsó gumiba lehet csak beletenni, mert az elsőben vibrációt okozhat, és a gumis szerint azt nem is tudja tökéletesre kicentírozni.
A Goodyeart még nem értem el. Az eredeti cikkben szerepelt egyébként így: “autó- és motorkerékpár defektmentes abroncsokat reklámoz a videó”.
Amúgy a felkerülés egyetlen oka a viccessége.
eko!
Csak ATV-t találtam az oldalukon.
itt -8*C van! A gumiról meg annyit, ha Indiába jó, akkor talán ezekre az utakra is! Lehet is itthon kapni ilyet? Mert a következő gumicserénél érdekelne.
NRG: azért egy ismeretlen tapadási tulajdonságokkal rendelkező gumit csak azért, mert van benne valamilyen kulimász, nem biztos, hogy érdemes bepróbálni! Ha esőben elesel, nagyobb lesz a kár, mint egy esetleges defektnél.
Én már kaptam 130 fölött első, azonnali teljes nyomásvesztéssel járó defektet. Simán meg tudtam fogni a motort, még csak félelmetes sem volt a dolog. Ugyanakkor volt már rossz gumim, amivel állandóan csúszkáltam. Na azt nem szeretném még egyszer!
természetesen leinformálnám vétel előtt! Mindenesetre engem érdekel.