Pillekönnyű süketkamra

Schuberth
2009. december 11., péntek - Macko

A német Schuberth cég a világ legcsendesebb sisakjait gyártja. Fejvédőik azonban nem tartoztak a legkönnyebbek közé. Ez a helyzet most gyökeresen megváltozik.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

vadasz -

Jó lenne, ha a schuberthnek bevállna a komminikációs kütyüje….

 

 

…az előúző nem volt valami sikeres (bluesonic) technikailag sem, árazása sem volt igazán nyerő, de sokan költenek a célközönségben 3-500.000 forint összeget kommunikációra (Baehr verso XL és társai), tehát nem is az volt a sikertelenség oka. .inkább a használhatósá-minőség.    

 

 

C3 már magában is filigrán volt az elődjeihez képest.. ez a karbonsisak meg egy álom….

 

 

…álomáron?   (információ van e lesz e?)


Helmets on -

“Igy motorozás közben – ha éppen nem MP3 lejátszónkat hallgatjuk a hosszúúton – a helyi adók zenéit is évezhetjük.”

rádiózás motorozás közben..hmhm…

kb mint TV-zés szex közben:)

de a mobilos funkcionak van értelme…


Macko -

Érdekes ez a kérdés. Valamikor mindkettőt hülyeségnek tartottam.

Aztán először a telefonra szoktam rá, mert sokbe került (időben és pénzben egyaránt) mindenkit visszahivogatni, amikor hétköznapokon motorral közlekedtem a városban. Ma a túrák során mindig le van némítva a telefonom: ha élvezni akarom a motorozást, nem veszem fel. Mióta a Nolant használom hétköznapos sisaknak, azóta a fenti kérdés viszont megoldódott.

Ugyanakkor a hosszú túták monoton szakaszain – pl. eljuni az osztrák határra a 8-as főúton, a románra a 4-esen, stb. – nagyon is jól jön az MP3. Azt most vezetékes formában használjuk a Starcom rendszerrel, és az is teljesen megfelel. Érdekes, hétvégén nem zavar a vezetékes sisakkomunikáció, csak hétköznap, amikor fel-le ugrálok folyton a motorról.


galoscsabus -

Sokat vívódtam, aztán megoldottam a menet közbeni telefonálást és nem bántam meg.

Az alapprobléma a következő volt: üzletkötéssel (is) foglalkozom, nem tehetem meg (sajnos), hogy motorozás közben ne foglalkozzam az ügyfelekkel, partnerekel.

Amikor hívtak, vagy megálltam, vetkőztem, sisak le, aztán vagy csörgött még, vagy nem. Általában nem.

Hívhattam vissza mindenkit.

Ha nem tudtam rögtön megállni, akkor rendszeresen előfordult, hogy később már nem volt elérhető, mire elértem ugrott a biznisz.

De az is visszatérő gond volt, hogy nem jelzett ki számot, nem tudtam kit kellene keresnem.

A Cardo Scala-val ez a problémakör egy csapással megoldódott.

Mostanában néha arra is gondolok, hogy jó lenne kicsit zenét is hallgatni menet közben. Talán majd egy Starcom…..

 

Vadász!

Írtad, hogy a C3 sehogy sem passzolt a fejedre.

Ihol a femina változat, tégy egy próbát.

Cuki lennél a Banditán egy pink fejfedőben!!!

(bocs, de ezt nem tudtam kihagyni)


Helmets on -

a sisakos kommunikáció télleg jó, de a zenehalgatás: én ugy vagyok vele hogy elvonja a figyelmem….kocsiba még elmegy de motoron már veszélyes..nálam…

 


vadasz -

Isze pont a te sisakodat próbáltam…     …és a méretmegadás szerint jónak kellettv volna lennie..   ehelyett olyan volt, mintha az enyimből kiveszem a bélést, és úgy húzom a fejemre…

 

…xal fene tudja…  én voltam a marha amikor a gigastore-ban voltam és vettem a zümit próbálgathattam volna c3-at is, és akkor most jobban képben lennék, hogy mi a téma.


eko -

 Én meg haragszom a Schuberth-re, mert amikor megvettem a C2-t

nem sokkal utána jött ki a C3.  :-)

Amúgy a párásodástól eltekintve nem tudok rá rosszat mondani.


galoscsabus -

Eko!

Már lehet kapni a C2-re is pinlock fóliás plexit.

 


toncsi64 -

A headset a Louisban 300€   ami azért nem kevés és bár hihetetlen ötletesnek tartom a probléma megoldását, vannak kétségeim a kezelhetőséggel (gombok mérete, elhelyezése) kapcsolatban. 

A Carbon bukó pedig ~280.000 FT

 

Úgy tűnik ebből is kimaradok


eko -

 Igen, de állítólag túl vastag vele a plexi, és csak úgy tudod felhajtani, ha legalább az egyik oldalát elöre húzod.

Nem tudom, nem próbáltam, de több helyröl ezt hallottam..


Macko -

Eko, a C2-n a pinlockos plexi tényleg beleér a felső szigetelő gumiba felnyitáskor. De ott ki tudod pattintani az egész vizort, ha akarod.

Ugyanakkor a Nolanomon is hozzáér, és fél éve semmi baja a guminak ettől.


Előző bejegyzés

Nyerj MV Agusta ajándékot – 7. forduló

2009. december 11., péntek
Nyereményjáték

Következő bejegyzés

A Bajaj a csúcsra tör

2009. december 14., hétfő
Üzlet

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt