Tulajdonos lett a VW a Suzukiban!

2010
2009. december 10., csütörtök - rnie

20 %-os részesedést szerzett a Volkswagen a Suzukiban. A megegyezés egyelőre nem szól az esztergomi gyárról és a motorokról sem.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (7 hozzászólás)

vadasz -

Jó eséllyel technikai csemege az a dízel motor, de hogy rohadt tákoltnak néz ki….    …se nem retro, se nem egy confoderate…

 

suzuki/vw amúgy valszeg jól kapcsolódik egymásba…    …van közös pont a marketingben, nem kevés.

 

Aztán hogy mi lesz ebből….     ….rossz valszeg ne mlesz belőle.


Moto-Cat -

Először, hirtelen ránézésből a farokidom és ülés kialakítása kicsit café racer-re emlékeztet, talán még a tank is. De aztán mégse. A fejidom elég sportos. A kerekek olyan furcsák. Olyan ‘távolinak’ tűnnek a motortól. Mindenesetre, számomra megszokható design. Kipróbálnék egyet. És dízel. Érdekes. Megnézném azt a blokkot!


vadasz -

Megnézheted, majd minden VW polo-ban ez dobog 😀


Helmets on -

nem vágom mért kell rondának lennie annak ami különlegesség..

eddig az összes dieselell szerelt motor amit láttam ronda mint az állat.

és nem csak a blokk valahogy az egészet elrontják.

 


Moto-Cat -

Még sosem volt lehetőségem egy Polo motorházteteje alá kukkantani. Majd keresem az alkalmakat.


eko -

 Nana!

Azért legyünk pontosak!

Az 1200cm³ -es Diesel motor sosem volt Polo-ban.

Ezzel csak a Lupo-t, és az A2 3L-t szerelték. Motorkód: ANY

Számos ponton eltér a  nagyobb, AMF motorkóddal ellátott változattól.

Ezek egy része a súlycsökkentést hivatott szolgálni. Ennek köszönhetöen ez a Diesel motor egy 1.4-es 4 hengeres Otto motorral összevethetö tömegadatokkal büszkélkedhetett.

Csak összehasonlításképp:

Audi A2 1.4 TDI 1030Kg. 

Audi A2 1.2 TDI 855Kg. (!) 

Audi A2 1.4 16V 895Kg.

Lupo-nál még nagyobb a különbség, de ott a karosszéria is több eltérést mutat.

 

A fentiek-, és az 1750-2400-as fordulat között folyamatosan rendelkezésre álló 140Nm.-es nyomaték miatt, -bár nem tünik soknak az elérhetö 61LE.-s teljesítmény- nem lehet rossz választás egy motorkerékpárban.

 


eko -

 Amúgy ezt látnád egy Polo (6N) motorházteteje alatt:


Előző bejegyzés

Kétkerekű “utcaseprő”

2009. december 09., szerda
Munkagép

Következő bejegyzés

Kémfotókon a Super Tenere

2009. december 10., csütörtök
2010

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt