A hibrid francia átkeresztelkedett és újra hallat magáról. A Hybrid3 Evolution a kettős hajtásrendszer és a 3 kerekű kialakítás ellenére már jóval szokványosabb, a technikai paraméterek megváltoztak. A nagyobb teljesítményű, 300 köbcentiméteres belsőégésű motor mellett a robogó külsejében is jelentősen megváltozott. A tavaly bemutatott koncepció kabinját levágták a motorról, így ugyan kevésbé véd az időjárás viszontagságaitól, viszont egyben azt is jelentheti, hogy a terméket racionalizálják, egy szériaérett változat készülhet a masinából. Persze a kérdés az, hogy mikor kerül az utakra ez az újdonság.
Cimkék:
A Brembo alapvetően a profi fékrendszereiről ismert cég. Az olaszok az EICMA-n bejelentették, hogy beszállnak a bukósisak-gyártásba is.
Elolvasom »Unod az olajos munkákat vagy a szervízlátogatást? Már létezik önjavító motor, ami képes magától összerakódni. Nem hiszed? Nézd meg ezt a videót!
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
az első kép olyan mintha egy utcai quadelejét meg egy robogó hátsóját összedobták volna….
amugy nem értem ennek nagyon mi értelme van.
nem teljes értékű praktikus (nagy) robogó és nem is auto.