A két modell, az enduró jellegű KLX125 és a szupermotós D-Tracker 125 modern külseje feledteti az egyszerű technikát. Végülis ezek olcsó kezdőmotorok, így teljesen helyénvaló a léghűtéses blokk alkalmazása, amely kedvező ára mellett egyszerű fenntarthatóságot is nyújt, némi teljesítmény feláldozása árán. Mivel a kategóriában a jogosítvány korlátozások miatt amúgy is 15 lóerő a jellemző határ, a teljesítmény ennek ellenére várhatóan ugyanannyi lesz, mint a drágább, vízhűtéses motoroknál.
Bár kinézetük alapján akár sportcélra is alkalmasak, ezek elsősorban utcai motorok, alacsonyabb ülésmagassággal, egyszerű futóművel. Ugyanakkor a mindennapos felhasználást segíti a befecskendező és az elektromos önindító. Jobban belegondolva, nem csak kezdőknek való ez a két motor, hiszen a városi közlekedésben az alapvető igényeket kiszolgálják. Kevés benzinnel, a robogókénál komolyabb futóművel és magasabb üléspozícióval sokaknak megfelelő lehet a két motor valamelyike. Amin sok múlik, az az ára, és hogy mennyien változnak a jogosítvány szabályok. Az biztos, hogy sokakat vonzana a 2 liter körüli fogyasztás az autós körökből is.
Cimkék:
Rossz hír: a Moto Morini csődeljárást indított maga ellen. Vajon a cég a gazdasági válság egy újabb áldozata, vagy csak egy rosszul gazdálkodó szervezet – ítélje meg mindenki maga.
Elolvasom »A sebesség megszállottjai minden szeptemberben kivonulnak a bonneville-i kiszáradt sós tómederbe a sebesség mámorának hódolni. Idén is új bajnokot avathatunk.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »