A kezdeti találgatások után tavaly novemberben az első hivatalos képek is megérkeztek: a Kölnben bemutatott csupasz F800R teljessé tette a közepes BMW-k családját.
Teljesítmény-orientált világunkban sokan elsiklanak a viszonylag kis teljesítményű \kisebb nagymotorok\ mellett, pedig az eladási statisztikákból kiderül, valójában ezek a legnépszerűbb nagyköbcentis motorok. A félig-meddig csupasz középkategóriás kétkerekűek az utóbbi években taroltak Európában, a motorosok letették voksukat a viszonylag olcsó, könnyen kezelhető középsúlyú osztály mellett. Ugyan a BMW megoldása kicsit különbözik a piacvezető japánokétól, a 87 lóerős teljesítményű, 798 köbcentiméteres sorkettes motorok bőven elegendő teljesítményt nyújtanak az élvezetes utcai motorozáshoz. A legfrissebb hírek szerint az F család negyedik tagja májusban érkezik a szalonokba – hazánkban is -, ahol testközelből is megismerkedhetünk a legújabb csupasz motorral. Ára is kedvező lesz, kevéssel az F650GS modell fölé várható.