Az idei olimpia egyik sarkalatos pontja volt a légszennyezettség, a Peking utcáit ellepő autók és kismotorok, robogók kipufogójának füstje csak napokkal az esemény előtt kezdett kitisztulni, hála az útlezárásoknak és forgalom-korlátozásoknak. Az olimpiának vége, az újratermelődő szmogot a kínaiak hibridhajtású robogókkal próbálják csökkenteni.
A projekt még 2007-ben indult az olasz Malaguti bevonásával, az eredményt a múlt héten megrendezett EICMÁ-n láthatta először a nagyközönség. A beépített 50 köbcentis, 4 ütemű, vízhűtéses motor állandó fordulatszámon működik és egy 1,6 kilowatt teljesítményű generátort hajt, így az akkuk, amelyek önmagukban csak 20 kilométeres hatótávot biztosítanak a robogónak, folyamatos utántöltést kaphatnak. A hatótáv így már elérheti a 150 kilométert is a maximális 45 kilométer/órás sebességgel suhanva. A 220 voltos hálózatról is tölthető robogó az akkuk miatt relatív súlyos darab, menetkész tömege 130 kilogramm.
A jelenlegi tervek szerint 2009 végétől, 2010 elejétől kerül kereskedelmi forgalomba Kínában és Európában. A gyártó elképzelése szerint ezzel a járművel nagyban hozzájárulhatnak a nagyvárosok élhetőbbé tételéhez, tisztább levegőjéhez.