A leggazdaságosabb motoros navigáció: WayteQ xRIDER

Tartós teszt
2015. augusztus 09., vasárnap - Macko

Az olcsó navigációs cuccairól is jól ismert WayteQ kínálatában megjelent egy kimondottan motorosoknak tervezett holmi. Befogtuk tartós tesztre!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (20 hozzászólás)

eko -
“az akkumulátorra fixen rákötve állandó tápellátást tudunk motorunk fedélzetén biztosítani.” Inkább ne így. Ennek a megoldásnak nagyon sok hátránya van.

hassan -
Az eddigi navis tapasztalataim alapján(iGo, Google Maps, Sygic) szerintem készüléken több pontos útvonalat tervezni még mindig az iGoval lehet a legfájdalommentesebben. Címre eljutni itthon szinte csak a Google Mapset használom. Androidon csak az ingyenes iGo Szülinapp van meg(valamint még régi készülékeken használtam 8-ig bezárólag mindet), valamint megvettem a Sygicot(csak külföldi utaknál használom). Sajnos tervezésben az iGo nagyon megveri a Sygicot, ahol kínszenvedés több pontosokat tervezni(igazán adhatnának akár valami regisztrációhoz kötött webes appot a tervezéshez, ha már PC-s verziót nem). Ami tetszett a Sygicban, hogy országokon átmenő tervezésnél országonként megadhatod, milyen útvonalakkal tervezzen(fizetős, autópálya stb.). Bár ez lehet iGoban is megvan, az csak itthoni térképpel van meg. Az xRider jónak tűnik, én is gondolkoztam külsős navin, de nem szeretek sok kütyüt cipelni magammal, így maradt egy Givi tok és tartó.

Macko -
eko: Miért? Ez az xRIDER úgy működik, hogy ha tápon van és megnyomom a kikapcsolást, felajánlja a készenlétet is. Úgy még csak nem is merít. Főleg, ha kiveszem a készüléket… Vagy te hova kötnéd?

Macko -
hassan: Találtam nyomokat, hogy lehet PC-n tervezett utat konvertálni Sygic-ra. Ha tényleg működik, azt azonnal megosztom!

Góliát -
én tegnapelőtt vettem át a postástól a szettet és starcommal simán össze lehet hangolni, teljesen jól szól. Én is akura kötöttem. Most ácsolok rá egy iGo t. Már csak azt kell megtudnom, hogy a Google Mapon előre tervezett útvonalat, milyen formátumban konvertáljam, hogy megegye a szett.

eko -
Több okból: -Szulfátosodni fog a csatlakozója. Ezzel nem tudsz mit csinálni, ahol áram van, ott szulfátosodik a levegö nedvessége hatására. – Gondolom a navi nem 14,4V-on müködik. Tehát a tápkábelben van valamilyen feszültségátalakító. Ez pedig ha keveset is, de fogyaszt áramot, ami egy mkp akksinál már számottevö is lehet. Minden 2004 utáni BMW-nek van gyári navicsatlakozója. Ez 5A-ig terhelhetö. Én oda kötném..

Macko -
Nekem továbbra is szivargyújtóról fog menni Kicsigésán. Amúgy ma 3 órát nyúztam akksiról a 38 fokban, 2 pálca maradt az 5-ből. Végig navigált, max fényerőn.

lbx -
Kíváncsi vagyok a teszt konklúzióira, mert éppen ma jártam pórul az autós navigátorral (Wayteq 950BT); egész egyszerűen nem kapcsolt be a képernyő, annak ellenére, hogy a led azt mutatta, be van kapcsolva a készülék (isteni szerencse, hogy a teló is tud már navigálni). Vélhetően új gépre lesz szükség, és ha már új, akkor lehessen motoron is használni.

Stöci -
Szia Eco, Nekem is van egy ilyen kütyüm és alapban én is az aksira kötöttem. A gyári navi csatlakozót hogyan lehet beazonosítani? Ha jól tudom valahol az olajhűtő mögött van, ugye? Legalább is korábban néztem egy linket, ahol GPS beszerelésről írtak, ott ezt említették, de egyik olyan, mint a másik 🙂 Link: http://www.motorcycleinfo.co.uk/index1735.html?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=167512

Góliát -
Ezt a gyári navi csatlakozót, hol tudom fellelni a 2009 es GSamon?

eko -
A fejidomtartón van az olajhűtő mögött. Kell hozzá egy adapterkábel is..

MGP -
Örülök hogy teszteled a készüléket, várom a tartós tapasztalatokat. Részemről még mindig a Zumo van fenn, de lassan már tíz éves és utanként elhagyok egy-egy gombot belőle (egy rossz készülékről pótolgatom). Nagyobb problémám vele, hogy a forgalmazó eddig semmi szoftver frissítési kérdésben nem tudott segíteni (az nem segítség hogy vegyél inkább egy újat).. pedig elég méregdrágák voltak a térképek eredetileg. A Sygic nekem bevált, egy éve már csak ezt használom autóban. Én jobban szeretem mint az IGo-t, szerintem átláthatóbb és jobb a felülete. Főként hogy az utakat szélesre rajzolja így jobban követhető. Az ára is jó volt, mert gyakran akcióznak. pl az Eu+Oroszország kb 20ehuf helyett 5-ért volt megvásárolható. Ahol vége a Sygic-nak az ott van ahol az aszfaltnak vége van. Mobilon szerintem legjobb középút az aszfaltos Sygic és a turista térképek között a Maps.me . Ingyenes, országonként tölthető le, térképként és naviként is, és részletes a földúthálózata, azok vannak rajta amik még járhatóak (eltérően a topo maps-októl, amin minden ösvény rajta van).

MGP -
http://www.tyretotravel.com/ Útvonaltervezés webes felületen és kimenet a legtöbb gps formátumban.

Góliát -
Köszi Eko!

Góliát -
Van ilyen adaptered? vagy hol tudok ilyet beszerezni, hogy ne direktbe menjen a navi?

siksas -
Yamaha Xvs 1300-on tudtok esetleg gyári navi csatlakozót?

Bokszer -
Bevált a készülék, mindenkinek csak ajánlani tudom. Gyorsan csatlakozik a műholdra. Bluetooth- on keresztül könnyen csatlakozott a sisakhoz. Negatívum : kicsit gyenge a gömbfejet befogó mechanizmus, szorító csavar. Egyenlőre nem mozdult el, de ha lehetne, én még húznék rajta. Speciális, hosszú csatlakozójú USB kábel szükséges hozzá. Amit adnak hozzá, az elég rövid.

WayteQ xRIDER: tippek és trükkök a motoros túrázáshoz – Onroad.hu -
[…] a nyár legvégén érkezett meg tartós tesztre a hazai piacon 2015-ben egészen új termékként megjelent WayteQ xRIDER motoros navigáció. […]

zulu -
Minek hozzá hosszú usb kábel Bokszer? Kérdés honnan tudom leszedni a füleshez való hangprofilt? Csatlakoztattam az lg hbs900-as fülesem de nem szólal meg 🙁

Tom -
Sziasztok, tudna tájékoztatni valaki hogy a készülék töltői 24 voltos szivargyújtó csatlakozóról is működtethetők? Tom

Előző bejegyzés

Ütöttük-vágtuk a Ram Mount X-tartóját!

2015. augusztus 06., csütörtök
Kiegészítő teszt

Következő bejegyzés

I’LL BE BACK! – Harley-Davidson Fat Boy Special teszt

2015. augusztus 16., vasárnap
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák sorozat, 3. rész: a lassú haladás

2018. december 09., vasárnap

A sorozat harmadik részében végre elindulunk, a cél pedig a lassú haladás helyes módszerének elsajátítása. Mert ez lesz az alapja a gyorsnak is!

Elolvasom »
Motorozási technikák

Legyél szörnyen stílusos: íme a 2019-es Alpinestars Monster kollekció

2018. december 07., péntek

Amennyiben megjelenésedben a legnagyobbakhoz akarsz hasonlítani, ám utcára való ruhákat keresel, az Alpinestars Monster cuccai neked valók!

Elolvasom »
Termékbemutató és menetpróba

Motorozási technikák sorozat, 2. rész: a helyes üléspozíció

2018. december 04., kedd

Sok baleset oka kizárólag a motoros helytelen pozíciója. A Motorozási technikák sorozat második epizódjának témája tehát a helyes testtartás.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Japán kapitulációja: BMW F750GS teszt

2018. november 30., péntek

A BMW F750GS ára csak addig rémisztő, amíg nem kezdjük el összeszámolni a ráaggatott extrákat. Ilyet a japánok nem tudnak!

Elolvasom »
Aranka

Hirdetés