Olvasói teszt: Honda VFR750F V4 16V RC 36II

Használt motor teszt
2015. március 27., péntek - Lackó

A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Új automata kuplung az MV Augustától

Okoskuplung

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -
Gondolom nagyon örülsz a motorodnak. Némi elfogultság érződik az írásodon, de ezt meg tudom érteni. Legyen sok, sok balesetmentes kilométered vele!

Macko -
Egy olvasói teszt vagy nagyon pozitív, vagy nagyon negatív. Ez szerencsére pozitív. 🙂

Szabo Laly -
Jó teszt, Használd továbbra is örömmel. Megbízhatósággal nem lesz gond. Egy megjegyzés: A képen/rajzon nem a 750-es blokk látható hanem a 800-as V-tech amit 2002-től gyártottak. Jobban megfigyelve latható a szelepvezérlő olajfurat. A tiédben ahogy írtad fogaskerekek vezérlik a bütyköstengelyt. Az érdekesség, hogy a fogaskeréksor nálad a hengerek között van, míg az első nyolcszázasnál kitették oldalra (jobbra).

Lackó -
Köszönöm szépen. Lehet, sőt biztos is hogy elfogult vagyok. Nagyon szeretem ezt a vasat! Nem kellene semmi más. De szerintem mindenki így érez a saját motorja iránt. 🙂

Lackó -
Bocsánat a képért, azt csak kikerestem a netről.

Macko -
Az ominózus fotót utólagosan cseréltem, a korrektség kedvéért.

Lackó -
Köszönöm szépen.

XYZ -
“Elődjénél kicsit könnyebb (bár így is 240 kilogramm)” Az elődje 10 kilóval könnyebb (230kg menetkészen). Szép motor,örök élet +2nap.

Bazsy -
Jó teszt, de tennék pár észrevételt: -A hátsó kerék csak 5 x 17 collos, ezért is a speckó gumi méret. A 180-as nem jó rá. -A műszerfal teljesen digitális, csak a kijelző órák analógok. Ez is, ugyanúgy mint az előző dolog, a súlycsökkentést szolgálta. Az előző kommenthez képest (XYZ) pont fordítva, a motor 230 kg teletankolva, az előd volt 240 (RC36/I). Forrásom amúgy a 94′-es motorkatalógus, az elején, az újdonságok közt van ezekről szó.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy: shttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr750f%2085.htm Én az első VFR750 szériára utaltam.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy RC24

Előző bejegyzés

Tokod-Ebszőnybánya Endurocross OB

2015. március 25., szerda
Verseny

Következő bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Ezeket olvastad már?

A stílus kétkerekű királynője: BMW K1600B Bagger teszt

2018. június 14., csütörtök

A bajorok zászlóshajó-családja új taggal bővült. A K1600B alapjai megegyeznek sorhatos testvéreivel, mégis teljesen más célközönségnek készül.

Elolvasom »
Új motor teszt

A világ legjobb motoros védelmi rendszere: ilyen az Alpinestars Tech Air

2018. június 12., kedd

Legtöbb versenytársa nyomába sem ér az Alpinestars Tech Air légzsákos rendszernek. Ismerd meg ennek a technikai csodának a részletes működését!

Elolvasom »
Technika és biztonság

Egészen meglepő erények: Benelli BN302 teszt

2018. június 10., vasárnap

A Benelli BN302 minden alkotórésze létezett már. A végeredmény pedig egy olyan motor lett, amely messze felülmúlja a várakozásainkat.

Elolvasom »
Új motor teszt

Inkognitóban tesztmotorozás a BMW-nél

2018. június 04., hétfő

Titkosügynököket megszégyenítő álcában próbáltuk ki, hogy milyen egy BMW tesztmotorozás a mátrai szerpentinen.

Elolvasom »
Fedett akció

Hirdetés