Olvasói teszt: Honda VFR750F V4 16V RC 36II

Használt motor teszt
2015. március 27., péntek - Lackó

A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -
Gondolom nagyon örülsz a motorodnak. Némi elfogultság érződik az írásodon, de ezt meg tudom érteni. Legyen sok, sok balesetmentes kilométered vele!

Macko -
Egy olvasói teszt vagy nagyon pozitív, vagy nagyon negatív. Ez szerencsére pozitív. 🙂

Szabo Laly -
Jó teszt, Használd továbbra is örömmel. Megbízhatósággal nem lesz gond. Egy megjegyzés: A képen/rajzon nem a 750-es blokk látható hanem a 800-as V-tech amit 2002-től gyártottak. Jobban megfigyelve latható a szelepvezérlő olajfurat. A tiédben ahogy írtad fogaskerekek vezérlik a bütyköstengelyt. Az érdekesség, hogy a fogaskeréksor nálad a hengerek között van, míg az első nyolcszázasnál kitették oldalra (jobbra).

Lackó -
Köszönöm szépen. Lehet, sőt biztos is hogy elfogult vagyok. Nagyon szeretem ezt a vasat! Nem kellene semmi más. De szerintem mindenki így érez a saját motorja iránt. 🙂

Lackó -
Bocsánat a képért, azt csak kikerestem a netről.

Macko -
Az ominózus fotót utólagosan cseréltem, a korrektség kedvéért.

Lackó -
Köszönöm szépen.

XYZ -
“Elődjénél kicsit könnyebb (bár így is 240 kilogramm)” Az elődje 10 kilóval könnyebb (230kg menetkészen). Szép motor,örök élet +2nap.

Bazsy -
Jó teszt, de tennék pár észrevételt: -A hátsó kerék csak 5 x 17 collos, ezért is a speckó gumi méret. A 180-as nem jó rá. -A műszerfal teljesen digitális, csak a kijelző órák analógok. Ez is, ugyanúgy mint az előző dolog, a súlycsökkentést szolgálta. Az előző kommenthez képest (XYZ) pont fordítva, a motor 230 kg teletankolva, az előd volt 240 (RC36/I). Forrásom amúgy a 94′-es motorkatalógus, az elején, az újdonságok közt van ezekről szó.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy: shttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr750f%2085.htm Én az első VFR750 szériára utaltam.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy RC24

Előző bejegyzés

Tokod-Ebszőnybánya Endurocross OB

2015. március 25., szerda
Verseny

Következő bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Ezeket olvastad már?

Szemüveggel motorozni is vidám dolog: Motoflywear teszt

2017. február 14., kedd

Végre elkezdődött egy zseniális magyar találmány forgalmazása. A Motoflywear szemüvegek a motorosok látásproblémáit egy csapásra megoldják. (x)

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Nóórmális?!? Januári MZ túra, cél a Tátra!

2017. február 06., hétfő

Két őrült motorlovag hűséges MZ paripáikkal vágott neki a rekord hideg januárnak. Célpontjuk logikusan a Magas-Tátra volt. Mi más?

Elolvasom »
Extrém túra

Gondolatok és megfigyelések a motoros testvériségről

2017. február 04., szombat

Ki az igazi motoros? Mind testvérek vagyunk? Az elmúlt hetekben olyan dolgok történtek, amelyek miatt muszáj leírnom a gondolataimat a témáról.

Elolvasom »
Elmélkedés

A biztonság nem pénzkérdés: AFX FX-105 Thunderchief bukósisak teszt

2017. február 02., csütörtök

Az FX-105 Thunderchief az AFX márka első üvegszálas héjszerkezetű bukósisakja. Ennek ellenére teljesen megfizethető árú cucc. De vajon mit tud? (x)

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Hirdetés

 

Hirdetés