Legújabb kreálmányuk a V7-es széria pucér párosának frissítése és talán bővítése is, ez utóbbi Amerikának biztosan. A Classic (a tengerentúlon Special) verzió és a (cafe) racer közé beillesztenek egy dögös matt fekete gépet, ez a Stone nevet kapta a keresztségben.
Utóbbi 12 küllős, fekete öntött felniken gurul, és árasztja magából a macsó fílinget. Mindhárom gép ugyanazt a hajtásláncot, vázat, felfüggesztést és Brembo fékeket kapja. A szűk háromnegyed literes (744 köbcentiméteres), injektoros, továbbra is levegő-olaj hűtésű V-Twinek kicsit erősebbek lesznek, és az üzemanyag-tartály befogadóképessége is nő valamelyest.
ABS-t továbbra sem kínál hozzájuk a gyártó. A cafe-racer verzió pedig szigorúan egyszemélyes lesz a jövőben is. Ő kap egy különleges fényezést is: piros lesz a váz, a hátsó lengőkar és a kerékagyak is, minden egyéb pedig matt feketében vagy krómozva tündököl majd. El kell ismerni, tényleg gyönyörű a gép. Itt a Classic verzióhoz hasonlóan küllős kerekeken fut a vas.
A kerékméretek mindhárom verzió esetében azonosak: 100/90-18 elöl és 130/80-17 hátul. A frissített trió már ősszel bemutatkozik Amerikában, de valószínűleg az európai Guzzi rajongóknak sem kell lemondania róluk. Ha marad az eddigi áruk, akár sikeresek is lehetnek, hiszen egy Guzzi-ra mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy kommersz vagy tucatmotor. Így aki különlegességre és egyediségre vágyik elérhető áron, annak kézenfekvő és korrekt ajánlat az új V7-ek közül bármelyik darab.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »